Prarasti riebalus, valgyti mažiau. Požymiai, kad turite valgyt daugiau, jeigu norite atsikratyti svorio

Pradedantiesiems

Prenumeruokite naujienlaiškį

Pasak neuro mokslų daktarės Darya Rose, dauguma žmonių supranta sveikos mitybos reikšmę, bet norėdami pasiekti trokštamą kūno svorį, dažnai ieško kito kelio. Ir tai skamba kaip puikus planas. Greitai numetate viršsvorį, tuomet kai jau esate patenkinti, pakeičiate maitinimosi įpročius. Vienintelė problema — tai neveikia. Žmonėms, kurie nori atsikratyti nereikalingų kilogramų, valgyti mažiau sunkiausių dalykų yra suprasti, jog jokios dietos nėra raktas į sėkmę.

Kaip numesti svorio. Dietos ir kiti svorio metimo patarimai.

Nebent pasiekiamas trumpalaikis efektas. Bet to, dietos jus pakeičia tiek fiziškai, tiek psichologiškai, ir ne į gerą, teigia Dr. Darya Rose.

Riebalų deginimas nuo pilvo, šonų, pagurklio, žandų, tricepso ir t.t.

Ilgalaikis dietų laikymasis padaro daugiau žalos, nei suteikia naudos. Paprastai dietų efektas yra priešingas, nei tikimasi. Iš pradžių viršsvorio atsikratoma, bet vėliau dieta paskatina svorio priaugti.

A. Unikauskas: mitas, kad valgydami riebalus storėjame

Laikydamiesi dietos, Jūs tiesiog švaistote laiką ir energiją, darote viską, kad sunkiau pasiektumėte savo tikslą. Darya Rose išskiria septynias priežastis, kodėl laikantis dietos sunkiau atsikratyti nereikalingų kilogramų. Tam, kad apriboję maistą numestumėte svorio, Jums reikia išmokti ignoruoti alkio ir troškimo pojūčius.

Dietos besilaikantieji, kartu praranda ir sotumo pojūtį, todėl vėliau yra linkę persivalgyti.

Patarimai kaip numesti svorio

Sutrikus alkio ir sotumo pojūčiui, svorio subalansuoti nebepavyksta. Jūs imate labiau pasikliauti išoriniais signalais spręsdami kada ir kiek valgyti Be vidinių kūno signalų alkio signalų, sotumo signalųkurie formuoja valgymo įpročius, valgyti mažiau besilaikantieji pasikliauja išimtinai išoriniais signalais spręsdami kada, ką ir valgyti mažiau valgyti.

Valgyti mažiau sėkmingai laikotės dietos taisyklių ir plano, nekyla didesnių sunkumų. Bet kai nustojate laikytis plano o taip nutinka neišvengiamaiJus ima valdyti šimtai išorės signalų, dėl kurių valgote daug ir dažnai ne patį sveikiausią maistą. Pastaraisiais metais gerokai išsipūtė maisto porcijų dydis, mes nuolat gauname užuominų, jog privalome valgyti vis daugiau ir daugiau.

Main Navigation

Išoriniais signalais pradedama remtis todėl, kad po dietų vidinių signalų nebelieka. Žmonėms, valgyti mažiau nesilaikė dietų, išoriniai prarasti riebalus maisto vaizdas, reklaminiai maisto klipai nėra tokie svarbūs, todėl jie nebūna linkę persivalgyti.

Dieta sekina Jūsų valią Jeigu bandote numesti svorio, kaskart bandote priešintis išoriniams signalams, o kiekvienas toks atsisakymas, sekina Jūsų valią. Visiems suprantama, kad pertemptas raumuo nuvargsta, ir visai nesvarbu koks stiprūs buvo pradėjus treniruotę. Valios išsekimo pasekmė ne tik ta, kad sulaužote dietos taisykles, bet taip pat pritrūkstate valios, kai Jums reikia jos kitiems gyvenimo uždaviniams spręsti.

kaip vicky patisonas numetė svorio numesti svorio su t4

Tuomet žadate sau, kad dietos laikysitės nuo rytdienos. Galiausiai persivalgymo priepuoliai tampa įpročiu.

ar skaitydamas prarandi svorį 60 svarų svorio metimas per 4 mėnesius

Dietos skatina kai kurių maisto produktų ar medžiagų atsisakymą 21 amžiuje greta dietos planų retai rasite rekomendaciją valgyti mažiau. Dauguma svorio metimo planų pabrėžia ir propaguoja tam tikrų maisto produktų — angliavandenių, glitimo, riebalų ir t.

mano svorio metimo istorija

Greitas svorio praradimas lėtina medžiagų apykaitą. Po dietos labai sunku prarasti riebalų masę neprarandant raumenų valgyti mažiau. O tolesnis persivalgymas, kurį patiria dietos besilaikiusieji, skatina greitai priaugti daugiau riebalų, nei raumenų masės.

Taigi dieta prarasti riebalus priešingą efektą norite netekti riebalų, o jų priaugate.

skysčių riebalų nuostoliai

Dietos Jus atitraukia nuo to, kas iš tiesų veikia Dietos poveikis trumpalaikis, nes jokia dieta nesukuria sveiko gyvenimo įpročių.

Jūs švaistote laiką ir energiją, kurią galėtumėte panaudoti tiems veiksmams, kurie tikrai Jums padėtų pasiekti tikslų subalansuoti kūno svorį. Pradėti reikėtų prarasti riebalus pastangų sutelkimo į svarbių įgūdžių formavimą, kol pastarieji taptų automatiški. Jei norite subalansuoti kūno svorį, būtini veiksmingi ir sveiki įpročiai pvz.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Jei Jūs nustojate laikytis dietos, Jūs laimite. Ar vis dar laikotės dietų?

  • A. Unikauskas: mitas, kad valgydami riebalus storėjame - LRT
  • Numesti svorio pagal kūno tipą

Jei norite sužinoti kaip sėkmingai sulieknėti be dietų, įveikti emocinį valgymą kviečiame į seminarų grupę moterims.

Svarbi informacija