Deginti riebalus visame kūne

deginti riebalus visame kūne

Svoris liko toks pats, riebalų kiekis nemažėja.

  • Specialistai sutaria, kad tai nėra lengva.
  • Daugeliu atvejų pilvo riebalai yra tik ledkalnio viršūnė, mat riebalų atsargos susikaupia aplink vidaus organus ir juose, o ilgainiui nieko nedarant tai gali virsti rimtomis sveikatos problemomis, rašo lifehack.
  • Kad talija būtų gražesnė, reikia daryti šoninius pasilenkimus.
  • Svorio metimas ir vėmimo pojūtis

Kodėl taip yra ir ką reikėtų daryti, kad matytųsi rezultatai? Bėgiojimas yra pakankamai efektyvus riebalų deginimo būdas. Bėgiojant krūvis pasiskirsto po viso kūno raumenis, o padažnėjęs kvėpavimas ir širdies ritmas pagreitina medžiagų apykaitą ir riebalų deginimą.

Tačiau, norint efektyviai deginti riebalus, reikia bėgioti tinkamai. Kodėl bėgiojant nedeginami riebalai?

ar numesiu svorio darydamas apsisukimus per minutę

Bėgiojant po 20 minučių vidutiniu tempu sudeginti riebalus neįmanoma. Bėgant vidutiniu tempu pirmas 30—40 minučių raumenys energijos gauna iš kepenyse sukaupto cukraus.

Taigi savaime aišku, kad nesi vienintelis -ė tuo susirūpinęs. Dažnai internete rasti būdai apibūdinami kaip labai paprastai įgyvendinami, bet, deja, yra neveiksmingi.

Todėl bėgant trumpai organizmas išnaudoja cukrų ir pirmojo valgio metu atstato tai, kas buvo išnaudota. Todėl riebalų kaip energijos šaltinio organizmas net nepradeda naudoti.

Kaip bėgioti?

numesti svorio dvasiškai praleisti yra geriausia norint numesti svorio

Vienas iš būdų — bėgti ilgesnį laiką. Bėgant 50 — 60 minučių organizmas pradeda aktyviai deginti riebalus.

Sekite mus:

Tačiau bėgti ilgiau kaip 75 minutes taip deginti riebalus visame kūne nepatartina, nes riebalai skaidosi pakankamai lėtai ir kai energijos, gaunamos iš riebalų, pradeda trūkti, organizmas pradeda energiją imti iš baltymų, taip mažindamas raumenų masę.

Yra ir kitas, šiek tiek efektyvesnis būdas.

deginti riebalus visame kūne

Tai yra intervalinis bėgimas, jam reikia skirti mažiau laiko, tačiau jis netinka, jeigu turite problemų su širdimi ar kraujagyslėmis. Bėgant intervalinį bėgimą plaučiams ir kraujotakos sistemai tenka didelis krūvis.

Intervalinis bėgimas — tai bėgimas su maksimalia apkrova ir poilsiu.

Termogeniniai papildai riebalų deginimui! Paskelbta Maksimalus riebalų deginimas Kitaip šio straipsnio ir negalėčiau pavadinti Pavasarį pateikėme keletą straipsnių: svorio metimas aiškiai ir suprantamai iš bendros pusės, šiandieną norime Jums atskleisti visas galimybes deginant riebalus. Žinoma, deginant riebalus nėra jokių stebuklingų piliulių, kas deginti riebalus visame kūne Jums pasiekti itin gerų rezultatų greitai, o svarbiausi aspektai išlieka - subalansuota mityba ir treniruotės apie tai jau aptarėme - riebalų deginimas aiškiai ir suprantamai. Šiuolaikiniais laikais vis dažniau galime išgirsti, kad varžybas dabar laimi ne tas, kuris sunkiausiai treniravosi, o tas kuris protingai treniravosi, turėjo tinkamą mitybos plana ir žinoma - pasirinko tinkamus maisto papildus.

Dažniausiai tai m lengvas ėjimas, vėliau m bėgimas vidutiniu tempu ir galiausiai m bėgimas maksimaliu greičiu, po kurio pereinama į bėgimą lengvu tempu kvėpavimui atstatyti, vėliau viskas kartojama iš naujo. Sprinto metu sunaudojama labai daug kalorijų.

Termogeniniai papildai riebalų deginimui!

Šio bėgimo etapo metu raumenys naudoja organizme esantį cukrų, vėliau, kai pereinama į ėjimą, kepenys, skaidydamos riebalus, atstatinėja cukraus ir lengvai prieinamų angliavandenių atsargas, todėl riebalai yra stipriai deginami. Tokiu būdu po 20—30 minučių treniruotės būsite išsunktas, o riebalai deginsis toliau.

deginti riebalus visame kūne

Po intervalinio bėgimo riebalai dar gali degintis apie 6 valandas. Taip pat intervalinio bėgimo metu nėra skaidomi baltymai, o tai reiškia, kad sunkiai užauginti raumenys niekur nedings.

kaip mesti svorį neatliekant svorių jaunas gyvenimo svorio metimas

Intervalinio bėgimo metu atkarpos ne būtinai turi būti po metrų, jos gali būti ir deginti riebalus visame kūne metrų arba sprinto atkarpa gali būti trumpesnė už poilsio atkarpas, jas galima reguliuoti, kad bėgimas būtų komfortiškas.

Deginti riebalus bėgiojant — puikus ir naudingas būdas visam organizmui.

Naujausi įrašai

Svarbiausia bėgioti reguliariai. Ir jau po kelių savaičių pamatysite džiuginančius rezultatus bei pajausite energijos antplūdį bei lengvumą visame kūne, būsite žvalesni ir geresnės nuotaikos.

deginti riebalus visame kūne Skorpiono svorio metimas

Deginkite riebalus su malonumu!

Svarbi informacija