Sudeginti riebalų liesą masę

sudeginti riebalų liesą masę

Svorio metimas ar riebalų deginimas? Įvairūs Kūno svoris — tai riebalų masės ir liesųjų audinių masės suma.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Taigi, numetėte 3 kilogramus svorio! Tačiau, kiek iš jų riebalai? Vis daugiau ir daugiau žmonių pradeda rūpintis savo sveikata bei figūra.

Tačiau visi nori sudeginti nereikalingus riebalus, ypač tuos, kurie pūpso ant pilvuko, šlaunų ir sėdmenų. Sakykime, pradėjote laikytis dietos. Skaičiuojate kalorijas, nevalgote po 18 valandos ar kaip kitaip sumažinate suvartojamų kalorijų skaičių. Po kurio laiko lipate ant svarstyklių, tikėdamiesi pamatyti pirmuosius rezultatus. Svarstyklės rodo, kad netekote 3 kilogramų kūno svorio.

Svorio metimas ar riebalų deginimas?

Kūno svoris — tai riebalų masės ir liesųjų audinių masės suma. Taigi, numetėte 3 kilogramus svorio!

sudeginti visus riebalus nuo savo kūno hw 2 numesti svorio per 1 savaitę

Tačiau, kiek iš jų riebalai? Paprastos svarstyklės to neparodo.

  • Svorio metimas į rytus
  • Ne visuomenės, ne vietinės kebabinės, bet TAVO.

Laikantis dietų, badaujant, svoris dažniausiai krenta liesos kūno masės sąskaita. Sumažėjus raumenims, sulėtėja medžiagų apykaita. Grįžus prie įprasto maitinimosi,  riebalinis audinys ima kauptis dar greičiau nei prieš tai.

5 klaidos, dėl kurių vis nepavyksta sulieknėti

Tarkime, norėdami sulieknėti pradėjote lankyti aerobikos užsiėmimus arba energingai dirbate su kardio treniruokliais. Gausiai prakaituodami sudeginti riebalų liesą masę, kad deginate riebalus.

  1. Angliavandenių ciklavimas, riebalų deginimas ir stebuklai - jachta-trakai.lt
  2. Saugus svorio netekimo papildas
  3. Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje - jachta-trakai.lt
  4. Didžioji dalis kelionės susideda iš keleto pagrindinių principų, kurie liečia sportą ir mitybą.
  5. X2zero svorio netekimas
  6. Kūno tipas ir riebalų deginimas (I) - Mesk Svori
  7. 5 klaidos, dėl kurių vis nepavyksta sulieknėti - DELFI Sveikata

Po sekinančios treniruotės lipate ant svarstyklių — gal nukrito koks vienas kitas kilogramas? Netekote pusę kilogramo svorio.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Tačiau, kiek riebalų? Gal jūs paprasčiausiai netekote kūno skysčių? Prarasti kūno skysčiai atgaunami labai greitai ir numestas svoris atauga. Išsiskyręs prakaitas -  tai ne riebalai. Atlikdami ilgalaikius aerobinius krūvius mažiname ne vien riebalinį audinį, tačiau kartu mažėja ir raumeninė sudeginti riebalų liesą masę medžiagų apykaita ir atsikratyti riebaliukų tampa vis sunkiau.

Žinodami, kad vien aerobiniai užsiėmimai nepadeda pagražinti kūno linijų, treniruoklių salėje papildomai atliekate po kelias serijas įvairių pratimų po 25 pakartojimų pilvukui, šlaunims, sėdmenims ir tikitės, kad sumažinsite šių problemiškų kūno vietų apimtis.

Po kelių savaičių vėl sveriatės ant svarstyklių.

Kaip susikurti mitybos planą, kuris padėtų deginti riebalus

Numetėte 2 kilogramus svorio. Tačiau, kiek iš jų yra riebalai? Nors ir numetėte pora kilogramų, tačiau kūnas vistiek atrodo suglebęs, nėra raumenų tonuso, nesimato grakščių kūno linijų.

Vidutinio intensyvumo treniruotės su svoriais  padeda išlaikyti raumeninę kūno masę, tačiau tik ne tokios treniruotės, kai atliekamas didžiulis pakartojimų skaičius. Dar vienas pavyzdys.

sudeginti riebalų liesą masę

Po keleto savaičių treniruočių ir dietos lipate sudeginti riebalų liesą masę svarstyklių. Jų parodymai nepakito.

tinkamas svorio netekimo papildas Aš noriu riebalų nuostolių

Svoris lygiai toks pat kaip ir prieš tai. Ir taip kelis kartus iš eilės.

Nuorodos kopijavimas

Galvojate, kad jau kurį laiką nepadarote jokio treniruočių progreso. Ar tai reiškia, kad treniruočių programa neveiksminga? O gal mityba buvo blogai subalansuota?

Gal papraščiausiai gaištate savo brangų laiką? Nusiviliama treneriu, nusiviliama dietologu, nusiviliama savimi — ir kai kuriuos tai priveda iki visiško treniruočių atsisakymo.

Nežinodami savo kūno sudeginti riebalų liesą masę negalime tinkamai įvertinti savo treniruočių ir mitybos programų efektyvumo. Kūno svoris gali likti toks pat, tačiau gali pasikeisti kūno kompozicija — padidėti raumenų masė ir sumažėti riebalų kiekis arba atvirkščiai, kas blogiausia - sumažėti raumenų masė ir padidėti riebalų kiekis.

Deividas Grinskis.

Svarbi informacija