Jūrų pėstininkų svorio metimas

Valstybės atkūrimo dienai - iškilminga rikiuotė

Re: Straipsnis verstas iš anglų kalbos jei sudomins - patalpinkit 5 įstatymai treniruojant įstatymų sergėtojus Ryan Patrick Paklausykite. Jei esate pasirengęs policijos pareigūnas, tai turite nuolat rūpintis savo galimybėmis užtikrinti kitų žmonių saugumą esant ekstremalioms situacijoms. Pistoletas su pilna apkaba ne visada jums pagelbės ir jūrų pėstininkų svorio metimas reikia būti pasiruošus situacijoms, kai reiks pasinaudoti savo fizinėmis galimybėmis. Kai ateis laikas - turite būti pasiruošęs kovai.

Norint sekmės toje kovoje - pareigūnas turi būti fiziškai pajėgesnis už būsimus priešininkus. Aš turiu garbės dirbti kartu su Lexingtono KY greito reagavimo būriu - komanda, kuri užėmė trečią vietą pasaulinėse greito reagavimo būrių varžybose. Kalbu apie rimtus, stiprius, galinčius priimti iššūkius, vyrus.

Iš storulio į jūrų pėstininkus (foto)

Jie pakelia kiekvieną naują savo treniruotę į aukštesnį lygį ir niekada nestovi vietoje. Jie visada buvo komanda, žinojo kaip dirbti kartu ir tai įrodė. Besitreniruodamas kartu su jais perpratau 5 svarbiausius dalykus, kuriuos turėtų žinoti kiekvienas save gerbiantis pareigūnas. Dinamiškas, lankstumo reikalaujantis apšilimas. Nuolat girdžiu raudas, jog teisingumo sargams nereikia jokio lankstumo.

  • Antrojo pasaulio armijos peiliai. Peilis Amerikos jūrų korpusas "Ka-Bar
  • Ašmenys ilgis - mm, iš viso - mm, svoris - gramų.
  • Noriu kiek plačiau apie tai papasakoti.
  • Klaipėdoje, Karo laivų flotilėje, vyks iškilminga Karinių jūrų pajėgų karių rikiuotė, skirta Lietuvos valstybės atkūrimo dienai paminėti, informuoja  Karinių jūrų pajėgų N9 štabo viršininko pavaduotojas civilių ir karių bendradarbiavimui kapitonas leitenantas Antanas Brencius.
  • Okinavos - išsamiai jachta-trakai.lt (puslapis 5)

Jei nežinojote - dinamiškas lankstumas įgauna ypač daug svarbos, kai kalbame apie apšilimą kūno rengybos srityje. Dinamiškas lankstumas, tai aktyvių tempimų serijos. Priešingai nei klasikiniai tempimai "sėsk ir laikyk" šie tempimai padeda į veiksmą įtraukti mažiau judrius sąnarius ir padeda stabilizuoti ypač svarbių sąnarių darbą.

Tai ypač svarbu teisėsaugos jūrų pėstininkų svorio metimas, nes jūrų pėstininkų svorio metimas palaiko jų gerą sveikatos formą. Esant netikėtai, pavojingai situacijai pareigūnas neturi laiko pratampyti raumenis, pasukti rankas "malūnėliu" - reikia veikti IŠKART. Taip pat šie dinamiški, staigūs tempimai yra labai svarbūs prieš treniruotę.

Taigi lėtus tempimus pakeiskite greitais, dinamiškais apšilimo judesiais.

Nesistenkite jūrų pėstininkų svorio metimas kultūristais. Prieš kalbėdamas apie tai turiu pasakyti, kad nemaža dalis policijos pareigūnų yra praktikuojantys kultūristai ir net varžybų dalyviai.

Tai puiku ir aš labai vertinu kultūrzmą kaip sportą.

jūrų pėstininkų svorio metimas

Bet jei nuoširdžiai paklaustumėme savęs: "Ar kultūristinės treniravimo metodikos mums padeda tobulėti policijos darbe? Ir manau, kad gana greit suprastumėme, jog atskirų kūno dalių treniravimas lėtina pareigūnų kūnus, jie tampa mažiau paslankūs, lėtesni, o tai nėra gerai.

Turiu pabrėžti, jog geram policijos pareigūnui būtina gebėti padaryti kūno svorio pratimus: prisitraukimus, atsispaudimus, pritūpimus ant vienos kojos - ir tai tik pradžia. Kada tu darbe - kuris sugebėjimas pravers labiau: galimybė prisitraukti prie skersinio ar galimybė gulint ant suolo spausti svorį? Aš manau, kad pirmoji yra daug praktiškesnė policininko darbe. Dauguma kultūrizmo pratimų jūrų pėstininkų svorio metimas pritaikyti praktiniam naudojimui realiose svorio metimas ir silpnumas. Darydamas karišką spaudimą juk neišmoksi mėtyti nusikaltėlius it akmenukus?

Policininkui būtina iš kultūrizmo pasiimti tai kas praktiška ir panaudojama kritinėse situacijose. Taigi pamirškite tas visas spalvingas mašinas, skirtas izoliaciniams pratimams. Gera pradžia būtų įtraukti viena koja daromus pratimus į dieną, kai treniruoji apatinę kūno dalį.

Vienos kojos pritūpimai, bei įvairūs įtupstai - puikus sprendimas.

Afganistane kalinys nužudė du JAV jūrų pėstininkus | jachta-trakai.lt

Kai darysite viršūtinės kūno dalies treniruotę - išbandykite vienos rankos spaudimus pečiams ir krūtinei. Naudokite hantelį, gyrą ar net nedidelį smėlio maišą. Šitoks treniravimas papildomai lavina kūno pusiausvyros gebėjimus, bei gebėjimą sutelkti jėgą į vieną tašką - šiais atvejais į vieną iš rankų arba vieną iš kojų.

Treniruotės naudojant sunkius obejktus.

jūrų pėstininkų svorio metimas

Yra keletas pratimų, kurių vien pavadinimas jau atsiduoda testosteronu - ką manote apie smėlio maišų nešiojimą arba savo treniruočių partnerio užsimetimą ant nugaros? Treniruočių su sunkiais, nestandartinių dydžių objektais žavesys jūrų pėstininkų svorio metimas tame, kad tai pratina kūną prie dar neišbandytų dalykų, o tai bet kokiu atveju - tobulėjimas. Pavyzdžiui smėlio maišas retai kada guli toje pačioje pozicijoje, taigi vien jo apėmimas, sugriebimas jau treniruoja daugybę įvairių kūno jėgos, pusiausvyros faktorių.

Treniruojant policijos pareigūnus tikram gatvės gyvenimui sunkūs, neįprasti kūnai turi dar vieną didelį pliusą. Kaip pavyzdį paimkime smėlio maišą. Sunkaus smėlio maišo nešimas ant pečių meta iššūkį jūsų kvėpavimo sistemai kardio efektasbe to tuo pačiu metu kovojate su ypač sunkiu svoriu jėgos efektas.

Ši kardio veiklos ir jėgos ūgdymo kombinacija padeda lavinti mūsų norimą fizinės jėgos tipą. Šio nuostabaus pratimo viršukalnė - tu išmoksti naudoti fizinę jėgą net tada, kai tavo raumenys yra gerokai nuvarginti. Tu uždusęs nuo sunkaus maišo ant tavo pečių, tavo raumenys išvargę, bet tu nesustoji ir eini tolyn.

Taip treniruodamasis išmoksi technikos, kuri leidžia nuvargusiems pareigūnams judėti su sunkia darbine apranga. Atsimink - nuovargis užgožia jūsų pojučius, tad niekada nepamirškite ne tik atidirbti savo dalį per treniruotę, bet ir tobulėti, didinti apkrovas.

Tavo komentaras

Ir primirškite štangas, bei hantelius - policininkų treniravime jūrų pėstininkų svorio metimas nieko geriau už smėlio maišus, gyras, kūjus ir kitus netikėtų matmenų, bei svorio objektus. Vidinė koncentracija atlikus varginantį darbą. Susikoncentravimo problemos ir išsiblaškymas ateina kartu su nuovargiu.

Tai reiškia, kad fizinis nuovargis turi įtakos ir jūsų protiniams gebėjimams t. Ar kada bandėte bėgti tam tikrą distanciją ir iškart po jos arba jai dar nesibaigus lavinti savo šaudymo įgudžius? Jei teko, tai esu jūrų pėstininkų svorio metimas, kad pajutote nemenką nuovargį po sunkaus bėgimo.

jūrų pėstininkų svorio metimas

Tai lėmė ir jūsų pasirodymą jūrų pėstininkų svorio metimas. Yra keletas būdų to išvengti, bet kai kurie praktiškesni už kitus. Galite bandyti treniruoti šaudymo įgudžius iškart po įveikto kliūčių ruožo bėgimas, lipimas per kliūtis, šliaužimas. Tačiau tai įmanoma tik tuo atveju, jei jūsų policijos akademijos šaudykla yra prie pat kliūčių ruožo. Kitais atvejais - bandykite po varginančios distancijos užimti šaudymo poziciją priklaupus ant kelio, gulint ir bandyti suderinti kvėpavimą bėgimas turi būti toks, kad giliai alsuotumėte iš nuovargiobei bandyti atprasti nuo įvairių šaudymo rezultatus lemiančių nuovargio veiksnių - rankų drebėjimo, judesių korpusu ir t.

Dar viena jūrų pėstininkų svorio metimas - po įveiktos distancijos lavinti savo pusiausvyrą. Bus nelengva išlaikyti pusiausvyrą giliai kvėpuojant iš nuovargio, bei drebančiais kojų raumenimis, bet žinokite, kad toks būdas lavina jūsų sugebėjimus greitai sukontroliuoti savo kūną, kas labai jūrų pėstininkų svorio metimas tikrame policininko gyvenime. Įsivaizduokime, kad dabar karšta diena, 30 laipsnių karščio. Tu ką tik sprintu įveikei 50 metrų distanciją.

Pirma tavo mintis jūrų pėstininkų svorio metimas stabtelti ir atgauti kvapą matricinis riebalų degintojas.

  1. Svertis — tik kartą per savaitę Per dažnai ant svarstyklių lipantis žmogus išsiduoda sergąs Svertis taip pat reikia išmokti.
  2. Kaip ir kada buvo keliama mūsų trispalvė - Voruta
  3. Iš storulio į jūrų pėstininkus (foto) | jachta-trakai.lt

Pabandyk įveikti tą mintį. Pavyzdžiui paprasta lygtis: 5x lygu 18 plius 2x kvadratu.

Straipsnis verstas iš anglų kalbos (jei sudomins - patalpinkit) - jachta-trakai.lt diskusijų forumas

Fiksuokite atsakymų greitį ir tikslumą. Būtent toks staigus protinis darbas lavina jūsų taktinį mąstymą, kuris būtinas priimant greitus sprendimus gatvėse, kur nuo šimtųjų sekundės dalių gali priklausyti žmonių gyvybės.

Komandinės treniruotės. Kaip vieną iš svarbiausių kiekvienos treniruotės reikavimų aš įvardyčiau komandinį darbą. Treniruokitės kartu su savo kolegomis.

Taip ne tik lavinsite savo fizinius įgudžius, bet ir galėsite lengviau suprasti savo kolegas - žmones su kuriais dirbsite ypač svarbų darbą - užtikrinsite kitų žmonių saugumą.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Jūs nesate slaptieji agentai ir neveikiate individualiai. Jūs dalinys, policijos pajėgos - komanda. Kol vienas komandos narys ilsisi - jį turi gebėti pakeisti kitas. Taip ūgdomas žmonių atsakingumas, pareigos jausmas, stiprinama komandinė vienybė. Ne visi besitreniruojantys tapti rareigūnais yra vienodi.

jūrų pėstininkų svorio metimas riebalų praradimas paprastas

Vieni yra dvasiškai stiprūs, gerai motyvuoti. Kitiems galbūt kaip tik reikia sudaryti šiokį tokį spaudimą, kad jaustų atsakomybę už savo komandą ir galėtų tobulėti vardan jos.

Apie autorių. Jis laimėjo galiūnų varžybas Kentukio universitete metais.

Svarbi informacija