Geriausias papildas siekiant padidinti svorio. Patarimas siekiantiems priaugti masės | jachta-trakai.lt

Mityba auginant raumenų masę

Jeigu protingai treniruojiesi, pakankamai miegi ir vis dar nematai rezultato, atsakymas vienas - tau reikia racionaliai subalansuotos mitybos! Paprasčiau sakant, reikia teisingo mitybos plano. Esminis komponentas auginant raumenų masę — kilokalorijos kcal.

0 thoughts on “Geriausias svorio papildymas vyrams”

Norėdamas padidinti raumeninė masę, privalai per parą su maistu gauti geriausias papildas siekiant padidinti svorio energijos kilokalorijų negu jos išeikvoji. Nuo ko pradėti?

praranda 5 kg riebalų per 2 savaites nutukimo svorio metimo patarimai

Visų pirma, reikia apskaičiuoti kiek kalorijų mums reikia gauti su maistu, kad galėtume augti. Šiam tikslui geriausias papildas siekiant padidinti svorio labai paprasta formulė.

Tereikia esamą kūno svorį padauginti iš Minėto pvz.

geriausias papildas siekiant padidinti svorio riebalų nuostoliai virš 30

Šią taisyklę tikrai lengva prisiminti. Naudok aukšta biologine verte pasižyminčius baltymus: vištieną, jautieną, avieną, kalakutieną, žuvį, kiaušinius ir kitus gyvulinės kilmės produktus.

geriausias papildas siekiant padidinti svorio svorio metimas yra tikrai lėtas

Šie produktai vertingi tuo, kad savo sudėtyje turi visas organizme nesintetinamas aminorūgštis, kurių paprastai neturi augalinės kilmės baltymai pvz. Jeigu sveriate geriausias papildas siekiant padidinti svorio mėsą, tokiu atveju g bus apie 25 — 30 g baltymų.

"Iki tol, kol išbandžiau Probolan 50 galvojau, jog tokie efektai yra mėgėjams nepasiekiami.."

Taigi likusias ~ kcal jam reikės surinkti iš riebalų ir angliavandenių. Dauguma bereikalingai pašalina riebalus iš paros mitybos raciono, bijodami kūno riebalų kiekio padaugėjimo. Tačiau nereikėtų to daryti. Riebalai atlieka daugybę gyvybiškai svarbių funkcijų būtini hormonų sintezei, riebaluose tirpių vitaminų D, E, K ir A pasisavinimui, dalyvauja termoreguliacijos procesuose ir kt. Siekiant raumenų masės prieaugio reikėtų su maistu gauti 0,8 — 1 g riebalų kilogramui kūno masės per dieną.

riebalų deginimas norint suplėšyti svorio netekimas kg per mėnesį

Dažniausiai sportuojančiųjų mityboje trūksta omega-3 riebiųjų rugščių. Jų pagrindiniai šaltiniai yra žuvis, riešutai pvz.

Kaip Probolan 50 padės Tau pasiekti tokius rezultatus?

Taip pat šių riebiųjų rūgščių galite papildomai gauti vartodami linų sėmenų aliejų. Gerkite po 1 šaukštą kiekvienam 40 kg savo kūno svorio.

Taigi likusias ~ kcal jam reikės surinkti iš angliavandenių. Tai reiškia, kad 70 kg sveriantis sportininkas turi suvartoti — g angliavandenių per dieną.

Mityba auginant raumenų masę

Kiek man reikia angliavandenių ir kokius šaltinius pasirinkti? Žinoma, visada būtina stebėti save ir atitinkamai keisti mitybos įpročius.

geriausias svorio netekimo priedas perimenopauzės metu svorio metimas sausą sausį

Vertingiausi angliavandeniai — pilno grūdo pvz. Tokie angliavandenių šaltiniai turi daug biologiškai naudingų skaidulų, yra lėčiau virškinami ir nesukelia staigaus gliukozės kiekio padidėjimo kraujyje. Tuo tarpu iš sijotų miltų pagaminti produktai pvz.

Patarimas siekiantiems priaugti masės

Juose esantys angliavandeniai greičiau patenka į kraujotaką ir atsiranda didesnė tikimybė kauptis riebaliniam audiniui. Kitas geras angliavandenių šaltinis — paprastosios ir saldžiosios bulvės.

geriausias papildas siekiant padidinti svorio nutukęs vyras nepraras svorio

Tiesa, bulvių glikeminis indeksas aukštas, tačiau reikia nepamiršti to, kad sumaišius angliavandenius su kitais makroelementais riebalai, baltymai jų virškinimas ir skaidymas iki gliukozės, ženkliai sulėtėja. Iš jų bent g turėtų sudaryti kompleksiniai, o 60 — 70 g paprastieji angliavandeniai, kurie turėtų būti suvartoti iškart po treniruotės.

Mitybos plano pavyzdys siekiant priaugti svorio iki 80 kg tinka sveriančiam 70 — 75 kg 1.

Svarbi informacija