Numesti svorio atrodo nedarbingi. Komentuoti:

Treneris Artur Swan apie lietuviškas kūnų transformacijas „prieš ir po“: visa tai – apgaulė

Naujienų srautas

Ar iš tiesų būtina valgyti pusryčius? Kiekviena tauta turi savus mitybos įpročius ir tradicinius pusryčius. Angliški pusryčiai -tai kiaušinienė su numesti svorio atrodo nedarbingi, kraujinė dešra, skrudinta duona ir pupelės. Norvegai tradiciškai valgo bulves, virtas su lupenomis, žuvis ir ožkos sūrį.

Prancūzai pusryčiams valgo sviestinius ragelius su džemu, kiaušinį, geria kavą. Lietuvoje tradiciniai pusryčiai skiriasi pagal regionus: aukštaičiai paprastai rytais valgydavo blynus su įvairiais dažiniais, žemaičiai — įvairias košes, dzūkai — grikių košę ar grikių bandas. Ar pastebite dėsningumą?

Kaip karantinas gali paveikti ikimokyklinukus? Kokio amžiaus vaikams priverstinis atotrūkis nuo darželio karantino metu gali atsiliepti neigiamai? Vaikų ir paauglių psichologė Vaida Kašubienė pataria, kaip neatitrūkti nuo darželio ir lengviau į jį sugrįžti karantinui pasibaigus. Skaityti plačiau Psichologė: labiausiai santykiams kenkia kantrybės stoka

Tiek įvairiuose Lietuvos regionuose, tiek numesti svorio atrodo nedarbingi kraštuose tradiciniai pusryčiai — riebūs ir kaloringi.

Kodėl pusryčiai — būtinybė?

Kaip padėti sau numesti svorio?

Pusryčiai yra svarbiausias dienos valgis, ne tik suteikiantis energijos dienos pradžiai, bet ir turintis teigiamo poveikio sveikatai, svorio kontrolei, fiziniam ir protiniam pajėgumui. Energija, kurią gauname pavalgę pusryčius, padeda mums įsivažiuoti į dienos ritmą, būti žvaliems.

Treneris A. Tokie rezultatai įmanomi, ir profesionalūs sportininkai irgi pasiruošia varžyboms per 3 mėnesius, tačiau jie yra profesionalai ir imasi visų priemonių, kad tą tikslą pasiektų. Kai paprastas žmogus imasi tų pačių priemonių, jis gali sau stipriai pakenkti, nes nemoka tinkamai iš to rezultato išeiti, grįžti į normalų režimą. Iš pradžių gali to nesijusti, bet vėliau pasekmės neišvengiamos: skydliaukės, hormonų, menstruacijų, miego sutrikimai, mažakraujystė, galvos skausmai, silpnumas, apatija ir t. Visa tai gali atsirasti po trijų mėnesių nepakankamos mitybos.

Šaltuoju metų laiku šilti pusryčiai padeda neperšalti. Mokslininkų atlikti tyrimai rodo, kad pusryčių valgymas padeda subalansuoti žmogaus dienos mitybą, gerina tiek vaikų, tiek suaugusiųjų protinę veiklą, fizinį pajėgumą, padeda mažinti cholesterolio kiekį kraujyje.

O pusryčių atsisakymas -priešingai — iškraipo alkio — sotumo jausmą, gali būti dirglumo ir mažesnio atsparumo stresui ar peršalimui priežastis.

  • Somatropino svorio kritimas
  • Kaip numesti skysčių
  • Kaip numesti svorio | Ar iš tiesų būtina valgyti pusryčius?
  • Vos 45 kilogramus svėrusi lietuvė prabilo apie kraupią patirtį | jachta-trakai.lt
  • Riebalų nuostolių šonkauliai
  • Erzina dvigubas pagurklis?
  • M. Bagdonavičius numetė 50 kilogramų: niekam nelinkiu to, ką patyriau | jachta-trakai.lt
  • Kaip padėti sau numesti svorio? - jachta-trakai.lt

Taip pat nustatyta, kad nevalgantieji pusryčių suvartoja daugiau kalorijų per pietus ir vakarienę, dažniau užkandžiauja arba padrikai maitinasi. Labai klystama galvojant, jog atsisakant pusryčių galima sumažinti kūno svorį.

Adkins dieta ir cholesterolis

Norintiems numesti svorio kaip tik būtinai rekomenduojama kasdien valgyti pusryčius. Pusryčiams — beveik trečdalis dienos valgio.

numesti svorio atrodo nedarbingi

Pusryčiams reikėtų suvalgyti  apie proc. Tradiciniai lietuvių pusryčiai labiau tinka fizinį darbą dirbantiems žmonėms, nes čia vyrauja ankstyvas laikotarpis ir svorio metimas, numesti svorio atrodo nedarbingi nemažai riebalų.

Mažai judančiam miesto žmogui tokie pusryčiai nelabai tinka.

Pradžioje nebuvo jokių problemų, kaip ir rezultatų. Vėliau mano pažįstami pradėjo klausti, kodėl aš taip sulieknėjau — tik tada supratau, kad numečiau svorio. Visada bijodavau stotis ant svarstyklių, tad tiksliai nė nežinau, kada tas svoris nukrito. Su kokiomis problemomis susidūrei, pradėjusi mesti svorį? Pagrindinė problema — dingusios mėnesinės.

Vaikai daugiau juda, tad gali pavalgyti ir riebesnių blynų, tačiau nereikėtų pamiršti, kad vaikas, įpratęs riebiai valgyti vaikystėje, taip maitinsis ir suaugęs. Koks maistas tinkamiausias pusryčiams?

7 svarų svorio metimas per 1 savaitę

Pusryčių stalui labai svarbūs liesi baltymai — jie labiau sumažins alkį. Liesas baltyminis maistas bene geriausiai pasotina.

Pranešti klaidą

Taigi, geriausias pavyzdys pusryčiams yra virtas kiaušinis. Daug ką gali išgąsdinti didėlis cholesterolio kiekis, kuris yra kiaušinyje mgtačiau Amerikos širdies asociacija teigia, kad sveiki žmonės be jokios žalos sveikatai gali valgyti po vieną kiaušinį per dieną. Nustatyta, kad žmonės, pusryčiams valgę baltyminį maistą, numetė 65 proc.

Be to, per dieną jie suvartojo mažiau kalorijų.

riebalų degintojas riebalų žudikas svorio metimo lapai spausdinti

Taip pat pusryčiams labai tinka košės. Harvardo universitete JAV buvo atliktas toks tyrimas: vyrai, kurie valgė košes pusryčiams, svėrė mažiau, nei tie, kurie jų nevalgė duomenys buvo gauti, ištyrus 17 tūkstančių vyrų. Tai patvirtino ir vaikų mitybos tyrimas: valgantieji košes pusryčiams turėjo mažesnį kūno masės indeksą bei mažesnę riziką nutukti.

svoris, raumenys, riebalai, baltymai, angliavandeniai, kalorijos, dieta - jachta-trakai.lt

Pusryčių valgiaraštis gali būti įvairus — kasdien to paties maisto valgyti nebūtina, tačiau geriausias pasirinkimas yra grūdiniai, liesi baltyminiai produktai, vaisiai, daržovės. Geriausių pusryčių receptai Avižinių ar kitokių dribsnių košė su pienu ir vaisiais. Košę galima paskaninti medumi, riešutais ir vaisiais: džiovintomis slyvomis, obuoliais, trintomis spanguolėmis, razinomis, abrikosais. Kas rytą ji bus kitokia ir neatsibos; Omletas su daržovėmis paprika, svogūnais, brokoliais arba pomidorais ir riekele duonos; Varškė su vaisiais.

numesti svorio atrodo nedarbingi

Rinkitės kuo šviežesnius ir įvairesnius, geriau vietinius; Įvairios salotos su ruginės duonos riekele. Galima pasiruošti paprasčiausių salotų iš pomidorų, agurkų, kopūstų, morkų ir obuolių su avokado, citrinos sulčių ir aliejaus arba jogurto užpilu; Ruginės duonos riekelė, varškės sūris ir pomidoras ar kitos daržovės; Jogurtas su vaisiais.

Juos reikėtų rinktis kuo šviežesnius ir įvairesnius, atsižvelgiant į metų laiką; Virtas kiaušinis su riekele duonos ir pomidoru ar kitomis daržovėmis.

numesti svorio atrodo nedarbingi ketinu numesti svorio

Svarbi informacija