Svorio metimo patarimai maitinančioms motinoms. Motinos mityba lemia kūdikio sveikatą

svorio metimo patarimai maitinančioms motinoms

Apie maitinimą krūtimi ir tirpstančius kilogramus | jachta-trakai.lt

Gali susidaryti įspūdis, kad tokios žvaigždės kaip Angelina Jolie, Jessica Alba, Victoria Beckham ir daug kitų grožio etalonų, vos pagimdžiusios, iškart lipa ant treniruoklio ir nenulipa nuo jo, kol neatgauna tobulų formų. O juk kitoms moterims tokiu metu net neilgas pasivaikščiojimas — nemenkas iššūkis! Akivaizdu, kad jų iškelta kartelė visoms pasaulio mamoms - tikrai aukšta. Bet ar toks žaibiškas svorio metimas po gimdymo nekenkia sveikatai?

Apie maitinančių krūtimi mamyčių mitybą

Medikų atsakymas vienareikšmiškas — kenkia. Ne kiekviena moteris po gimdymo gali sau leisti pasisamdyti asmeninį dietologą, virėją, trenerį ir auklę! Susiję straipsniai Kodėl moterys atsisako sekso?

Antraip jos kenkia ne tik sau, bet ir kūdikiui - dėl dietos nukenčia ir pieno kokybė, ir mažėja jo kiekis.

Mūsų draugai

Todėl gydytoja pataria moterims nesilaikyti jokių ypatingų dietų bent jau pirmąsias šešias savaites po gimdymo. Šitaip galite atsikratyti nemažai iki gimdymo priaugto svorio — pieno gamybai papildomai reikia - kalorijų per dieną. Taip pat rekomenduotina susidaryti valgymo grafiką, kuris padėtų vartoti įvairius produktus ir taip gauti visas sau ir savo kūdikiui reikalingas medžiagas.

svorio metimo patarimai maitinančioms motinoms

Be to, kai numeta svorio be jokios priežasties kūdikių mamytės dažnai mėgsta pabaigti jų nesuvalgyta maistelį.

Svorio metimo patarimai maitinančioms motinoms slogi nuotaika?

  • Miškas numeta svorio
  • Kaip lieknėti po gimdymo | jachta-trakai.lt
  • Daugybę moterų kamuoja šlapimo nelaikymas ir hiperaktyvi pūslė: urologės patarimai pravers visoms   66 Viskas prasideda nuo nėštumo planavimo Pasak gydytojos dietologės dr.
  • MITYBA - Sveikas Žmogus
  • Greitas svorio metimas po gimdymo – žala sau ir mažyliui - DELFI Gyvenimas
  • Žindančioms motinoms tenka nelengva užduotis — pačioms tapti dietologėmis, išmokti maitintis taip, kad vaikučiai ir jos pačios jaustųsi kuo geriau.
  • Svorio metimas nėštumo metu: ką apie tai mano ekspertės? - DELFI Sveikata

Nors L. Kūdikius auginančioms moterims gydytojai rekomenduoja užsiimti aktyvia fizine veikla ir mankštintis, kadangi fiziniai pratimai ne tik padeda susigrąžinti buvusias formas, bet ir sumažina pogimdyvinės depresijos riziką. Taip pat negalima pamiršti, jog po gimdymo, ypač maitinant krūtimi, svoris krenta savaime, todėl norint svorio metimo patarimai maitinančioms motinoms gražias kūno formas pakanka kelių efektyvių pratimų.

Vaida Kurpienė: sidžiausios svorio metimo klaidos ir patarimai kaip sulieknėti visam laikui

Net jei prieš nėštumą turėjote viršsvorio, gydytoja ragina pasinaudoti proga ir pasidailinti kūno formas. Šitaip visai dienai suaktyvinama medžiagų apykaita, atsiranda daugiau energijos.

Pirminė Mobili Navigacija

Tačiau jeigu esate pelėda, treniruokitės vakarais. Kada ir nuo ko pradėti, kad nepakenktumėte nei sau, nei kūdikiui? Jei jis uždega žalią šviesą — pirmyn!

Jei ne — geriau neskubėkite ir palūkėkite, kol sustiprėsite. Juk svarbiausia - jūsų ir jūsų mažylio sveikata. Taip pat nepamirškite pasitikėti savo kūnu. Mankšta su vežimėliais.

Ajurvedos patarimai maitinančioms mamoms

Jei gavote gydytojo leidimą pradėti sportuoti, nė nemėginkite pradėti intensyvų treniruočių. Pradedant sportuoti negalima persistengti. Mankštas natūraliausia pradėti nuo pasivaikščiojimų. Pastaruoju metu išpopuliarėjo treniruotės su svorio metimo patarimai maitinančioms motinoms.

Jums gali patikti

Jos metu tempimo pratimai ir įvairūs įtūpstai yra daromi atsirėmus į vežimėlį. Be abejo, juos reikėtų daryti atsargiai ir nepersitempti, pradėti nuo mažų žingsnelių. Pilvo preso pratimai. Po svorio metimo patarimai maitinančioms motinoms labai svarbu stiprinti pilvo presą. Net tos moterys, kurios iki nėštumo intensyviai sportuodavo, per devynis mėnesius nešiodamos kūdikį praranda buvusį pilvo raumenų stiprumą.

Pilvo prese yra dvi pagrindinės zonos, kurioms reikia skirti daugiau dėmesio — tai viršutinė ir apatinė jo dalys. Apatinę dalį stiprina įvairūs kojų kilnojimo pratimai, o viršutinė dalis stiprėja judinant liemenį.

kaip pašalinti pilvo riebalus natūraliai

Svarbiausia — nepamiršti abiejų zonų, kadangi taip sustiprinsite įstrižuosius pilvo raumenis, kurie labai svarbūs moters liemeniui. Pasirinkti tinkamiausią treniruotę geriausiai padės treneris, tačiau jeigu renkatės pačios, išbandykite kuo įvairesnių treniruočių ir stenkitės nuolat keisti jums tenkantį krūvį.

Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte?

Nebijokite laikui bėgant treniruotes intensyvinti. Jei įmanoma, mankštų ciklą reikia susidėlioti taip, kad kiekviena treniruotė atliktų skirtingas funkcijas: pavyzdžiui, pakaitom vaikščiokite į riebalų deginimo ir širdies kraujagyslių stiprinimo treniruotes.

Ar galite numesti svorio per 5 savaites

Dubens dugno raumenų stiprinimas Renkantis treniruotes, būtina atkreipti dėmesį į dubens dugno raumenų stiprinimo pratimus. Šie nematomi raumenys stabilizuoja stuburą, yra taisyklingos laikysenos pagrindas ir turi didelę reikšmę bendrai moters sveikatos būklei.

Labai svarbu stiprinti nugarą, pečius, rankas — juk laukia ilgi mėnesiai nešiojimo, sūpavimo džiaugsmų. Kad ir labai norisi kuo greičiau susigrąžinti ankstesnes formas, stenkitės per daug neapkrauti sąnarių.

Greitas svorio metimas po gimdymo – žala sau ir mažyliui

Iki 6 — 8 savaičių po gimdymo nerekomenduojamas bėgimas ar šokinėjimas, antraip rizikuojate patirti rimtas traumas ir pažeisti sąnarius. Pabaigai dar kartą primename — įsiklausykite į savo kūną! Kiekvienas žmogus skirtingas, todėl tai, kas padėjo jūsų draugei, nebūtinai padės jums. Jei net po nedidelės mankštos greitai nuvargstate, dūstate, jaučiate nemalonius skausmus pilve ar kitokį diskomfortą — tai ženklas, jog kažką darote ne taip.

Tokiu atveju luktelkite, mažinkite krūvį arba svorio metimo patarimai maitinančioms motinoms kitokius pratimus - juk mažyliui reikalinga sveika, žvali ir gerai besijaučianti mama. Nuorodos kopijavimas Greitas svorio metimas po gimdymo — žala sau ir mažyliui Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

  • Storėti ar lieknėti žindant — ko norėtumėte?
  • Elitas svorio netekimas Andalūzija al
  • Ajurvedos mokyme teigiama, kad mamos pienas — tai jos meilės kūdikiui įrodymas.
  • Vienos žadame mažiau valgyti nuo rytdienos, kitos ieškome efektyvios dietos.

Svarbi informacija