Etikečių skaitymas norint numesti svorio.

etikečių skaitymas norint numesti svorio

Vieni riebalai iškraipo kūno proporcijas, kiti — didina ligų riziką: kaip juos atskirti Kalorijos — svarbiausia mažinant svorį. Norint numesti svorio, reikia suvartoti mažiau kalorijų, nei išeikvojate.

Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - jachta-trakai.lt

Tik nebūtina jų skaičiuoti. Skaičiuojant kalori jas, skaitant etiketes, nustatant porcijų dydžius išeikvojama daug laiko, bet dažniausiai vis tiek išlieka nemenka klaidų tikimybė. Galite daug aiškiau pamatyti savo mitybos įpročius ir geriau suvokti, ką valgote. Sąmoningiau galvodami apie mitybą, valgysite sveikiau. Žinoma, skaičiuoti kalorijų nebūtina, etikečių skaitymas norint numesti svorio tai gali padėti žengti tinkama linkme.

kaip dvi numesti svorio ir išlikti tinkamos gelis kūnui lieknas

Jei nenorite nė galvoti apie kalorijų skaičiavimą, pasvarstykite, kaip išvengti cukraus ir apdorotų maisto produktų, o vietoj jų rinktitės daug maisto medžiagų turinčius neapdorotus produktus.

Nusistatykite tikslą Kad numestumėte svorio, reikėtų nusistatyti realų tikslą ir apdovanoti save už pasiekimus. Tikslas turi būti asmeninis, konkretus, realus ir išmatuojamas: Asmeninis — turite tikėti savo tikslu ir išties norėti jį pasiekti. Konkretus — turite aiškiai apibrėžti, ką norite pasiekti.

etikečių skaitymas norint numesti svorio svorio netekimas 25 svarai per mėnesį

Realus — tikslas turi būti realus ir pasiekiamas pagal kūno formas ir gyvenimo būdą. Išmatuojamas — turite stebėti pažangą ir būseną, kad žinotumėte, kiek jau pasiekėte. Maisto ir treniruočių dienoraštis padės stebėti pokyčius ir pamatyti, ar pasiekėte tikslą. Tikslas taip pat turėtų būti: Sutartas — papasakokite kam nors apie savo tikslą pavyzdžiui, treneriui ar draugui ir jį užrašykite. Tai rodys įsipareigojimą keistis ir sėkmės tikimybė bus daug didesnė.

Apibrėžtas laiko atžvilgiu — kai apsisprendžiate siekti tikslo, turėtumėte išsiaiškinti prioritetus, sukurti planą ir nustatyti, per kiek laiko turėtumėte jį pasiekti.

Nuorodos kopijavimas

Apdovanojantis — apdovanojimas pasiekus tikslą padės išlaikyti motyvaciją ir susitelkimą. Apdovanojimas gali būti paprastas — už pasiektus savaitės tikslus nueiti į kiną ar nusipirkti naujus sportbačius pasiekus pusmečio tikslą.

Išsklaidykite keturis mitus apie svorio metimą Apie svorio metimą sklando daugybė mitų ir jie gali trukdyti siekti savo užsibrėžtų tikslų.

etikečių skaitymas norint numesti svorio

Štai tiesa apie keturis dažniausiai girdimus su svorio metimu susijusius mitus: 1 mitas. Sportuojant tuščiu skrandžiu, svoris krinta greičiau Sportuojant tuščiu skrandžiu, pavyzdžiui, iš pat ryto, organizmas gali būti priverstas sudeginti daugiau riebalų nei angliavandenių energijai gauti, tačiau nebūtinai greičiau atsikratysite svorio. Nortumbrijos universiteto tyrėjai paprašė 12 vyrų savanorių atlikti vidutinio intensyvumo treniruotę ant bėgimo takelio 10 val.

Tyrimo duomenys parodė, kad tie, kurie sportavo tuščiu skrandžiu, sudegino iki 20 proc.

etikečių skaitymas norint numesti svorio

Tyrimo metu sportininkai treniruodavosi arba nevalgę, arba vartoję angliavandenių. Po šešių savaičių tie, kurie sportavo nevalgę, sudegindavo daugiau kalorijų iš riebalų ir padidino riebalus deginančių enzimų kiekį raumenyse. Tik tai nereiškia, kad atsikratysite daugiau riebalų! Buvo nustatyta, kad sportavusieji prieš pusryčius per dieną suvartodavo tiek pat kalorijų kaip ir tie, kurie sportuodavo papusryčiavę.

Taigi jei norite atsikratyti riebalų, sportuodami tuščiu skrandžiu teoriškai sudeginsite jų daugiau, bet tai nebūtinai padės greičiau atsikratyti kilogramų.

Dietos esmė

Svarbiausia — kiek kalorijų per dieną gausite ir kiek jų sudeginsite. Visos kalorijos lygios Iš esmės visos kalorijos pagal suteikiamą energiją yra lygios.

riebalus deginantys gėrimai sinhala svorio anakardžiai

Tačiau tai, kiek energijos gausite iš maisto, priklausys nuo to, iš kur gausite kalorijų iš baltymų, angliavandenių ar riebalų. Kitaip tariant, kalorijų iš vištienos ar brokolių — ne tas pats, kas kalorijų iš cukraus.

Skirtingi maisto produktai nevienodai veikia organizmą, net jei kalorijų skaičius toks pats. Suvartoti baltymai, angliavandeniai ir riebalai organizme virškinami, absorbuojami ir suskaidomi. Vienos suvartotos kalorijos naudojamos maistui virškinti ir jam versti organizmui reikalinga energija.

Tai etikečių skaitymas norint numesti svorio terminiu maisto poveikiu, arba termogeneze. Pavyzdžiui, organizmas sunaudoja daugiau kalorijų suvirškinti ir suskaidyti baltymams nei angliavandeniams ar riebalams.

svorio netekimas wny svorio netekimas rusija

Be to, turite įvertinti skirtingų maisto medžiagų poveikį sotumo pojūčiui kaip sočiai jaučiatės jų suvartoję. Baltymai pasotina labiausiai, o rafinuotieji angliavandeniai — mažiausiai.

Kai kurios kalorijos gali paveikti hormonus smegenyse ir skatinti valgyti daugiau. Pavyzdžiui, cukrus paveikia tam tikras smegenų sritis ir skatina persivalgyti. Baltymai, riebalai ir etikečių skaitymas norint numesti svorio GI angliavandeniai neskatins noro valgyti daugiau.

Trumpai tariant, matuojant tik kiekį, visos kalorijos lygios, tačiau, metant svorį ir rūpinantis sveikata, kalorijos tampa nevienodomis.

Turėtumėte galvoti apie kalorijų kokybę, o ne tik jas skaičiuoti. Turite išeikvoti kalorijų, kad atsikratytumėte 0,5 kg svorio kalorijų, prilygstančių 0,5 kg svorio, yra tarsi visų dietų dogma, tačiau šis skaičiavimas nėra visai tikslus.

Šie skaičiai paimti iš nedidelio tyrimo, atlikto šeštajame dešimtmetyje. Tam nėra mokslinio pagrindo, visai neatsižvelgiama į jūsų kūno sandarą, svorį ar medžiagų apykaitą. Suvartoti kalorijų mažiau, kad atsikratytume 0,5 kilogramo, gali pavykti tik pirmas 10 ar 12 dienų, kol netenkate ir skysčių. Kai svoris nukrinta ir kūno masė tampa mažesnė, darydami tą patį išeikvojate mažiau kalorijų. Po tam tikro laiko svoris nebekrinta, net jei mažinate kalorijų skaičių po tiek pat — sumažėjus kūno svoriui ir gaunant mažiau kalorijų, medžiagų apykaita sulėtėja.

Taip organizmas išsaugo energiją, kai jos gaunama nedaug. Tyrimu buvo etikečių skaitymas norint numesti svorio, kad žmonių, kurie laikosi griežtai riboto kalorijų skaičiaus etikečių skaitymas norint numesti svorio, medžiagų apykaita lėtesnė. Be to, kai organizmui trūksta kalorijų, deginate ne tik riebalus, bet ir baltymus. Taigi metant svorį mažėja ne tik riebalų, bet ir raumenų masė.

Iš tikrųjų riebalai tukina ne daugiau nei kitos maisto medžiagos, gal net mažiau. Riebalai — svarbi organizmo dalis.

Dietologų patarimai: ką valgyti, norint numesti svorio

Jie gal ir kaloringi, tačiau sotūs, todėl organizmas greičiau pajunta sotumą ir suvalgote mažiau, jei tik renkatės natūralius riebalų gausius produktus pavyzdžiui, pieną, sūrį, riešutus, žuvįo ne labai apdorotus pavyzdžiui, sausainius, pyragus ir tortus. Kitaip nei paprastai manoma, riebalai gali netgi padėti numesti svorio, nes leidžia reguliuoti apetitą.

Rafinuotieji angliavandeniai ir cukrus nesuteikia sotumo jausmo ir gali skatinti valgyti daugiau. Norėdami numesti svorio, užuot vengę riebalų, vartokite natūralius neapdorotus — pavyzdžiui, sviestą, alyvuogių aliejų, riešutus, sėklas, riebią žuvį, avokadus ir sumažinkite cukraus bei rafinuotųjų angliavandenių kiekį.

Mityba sportuojantiems.

Svarbi informacija