Eiti mesti svorį. KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Svorio metimas viena populiariausių ir opiausių temų šiais laikais.

30 patarimų, kaip numesti svorio

Mūsų, kaip natūralių produktų gamintojų tikslas ne tik pasakoti apie savo produktus, bet ir šviesti žmones sveikos mitybos, sveiko gyvenimo būdo temomis.

Kartais net norėdami numesti kelis kilogramus žmonės griebiasi drastiškų dietų.

eiti mesti svorį riebalų degintojas fb

Nors tikslas tuo metu ir pasiekiamas, tačiau sveikatai tai vis tik kenkia ir kilogramai labai greitai sugrįžta. Norime pasidalinti paprastais, tačiau efektyviais patarimais, kaip nekenkiant sveikatai numesti svorio. Subalansuota mityba Pirmas Jūsų tikslas turėtų būti subalansuoti mitybą ir išmokti tinkamai maitintis.

Jei nuolat maitinotės nereguliariai, dažnai persivalgydavote, organizmas yra apkrautas.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Dėl to, maistas turėtų būti lengvai virškinamas, taip pat turėtumėte valgyti pakankamai daržovių. Rytą pradėkite su žaliaisiais kokteiliais ar košėmis, taip pat tinka ir žaliosios sriubos, salotos su įvairiais priedais.

Ryte organizmui suteiksite reikiamų jėgų ir energijos, bet tuo pačiu per daug neapkrausite skrandžio. Pietums rinkitės mėsą ar žuvį. Geriausia jei virsite, troškinsite.

kaip numesti svorio namuose natūraliai numesti svorio 36

Žinoma, kartu būtinai valgykite ir daržoves. Vakarienei rekomenduojame rinktis salotas, varškę, daržovių troškinius, kiaušinius.

Labai svarbu nepamiršti užkandžių. Žinoma, jei gerai jaučiatės jų nevalgydami, užkandžiai nebūtini.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Tačiau jei sunku ištverti iki pietų ar vakarienės, rinkitės riešutus, vaisius, sveikus datulių rutuliukus. Tam, kad susiformuotų tinkami įpročiai, pasistenkite pirmą mėnesį sekti tai, ką valgote. Užrašinėje nuolat žymėkitės, ką eiti mesti svorį tą dieną. Taip matysite, ar pavyksta laikytis tinkamo rėžimo.

Dabar judu jau daugiau nei tada, bet dėl savo sveikatos, o ne svorio.

Na, o jei turime Jums sudarytą mitybos planą, galėsite lengviau save kontroliuoti. Vėliau viskas paprasčiau, kadangi Jūs priprantate prie sveikesnio maisto, daug lengviau laikytis dienos rėžimo ir nenukrypti nuo sveikos mitybos. Mitybos planas labai padeda žengiant pirmuosius žingsnius sveikesnės mitybos link.

Pastangos mesti svorį eina perniek?

Mes, kaip natūralių produktų gamintojai puikiai tai suprantame, kad būtina žmonėms parodyti tinkamą kelią. Todėl žmonėms, kurie vartoja mūsų kurtą skaidulų mišinį, visuomet pridedame ir sveikos mitybos planą.

Pakankamas skysčių kiekis Turbūt dauguma jau tikrai žino,  kad svarbu gerti pakankamai vandens.

Tai ypatingai svarbu svorio metimo pradžioje. Organizmas tuo metu valosi nuo toksinų, todėl vandens rekomenduojame gerti daugiau nei įprasta. Jei sportuojate, vandens taip pat reikėtų išgerti didesnį kiekį.

Vanduo labai svarbus mūsų organizmui. Beje, jei pasijaučiate alkani, eiti mesti svorį išgerkite stiklinę vandens. Kartais troškulys painiojamas su alkiu. Venkite cukraus. Atsisakykite jo gerdami arbatą ar kavą. Žinoma, gali pasirodyti, kad vienas šaukštelis cukraus tikrai niekuo nepakenks, tačiau kasdien jį vartojant, organizmui tik pakenksite.

Nustojus vartoti papildomai cukrų pastebėsite, kad atsiranda daugiau eiti mesti svorį, jaučiatės žvalesni.

  • Kaip greitai numesti svorio?
  • Sulieknėti be sporto ir dietų: mitybos specialistai papasakojo, kaip tai padaryti - DELFI Sveikata
  • Svorio metimas | Riešutai
  • Sudeginti nugaros riebalus per savaitę
  • Tačiau tai ne vienintelė tiesa, kurią būtina žinoti norint sėkmingai sulieknėti.

Be to, atsisakius cukraus lengviau numesti svorio, pagražėja oda, pagerėja jos būklė. Svarbu bet koks fizinis aktyvumas Žmogui labai svarbu nuolat judėti.

Kaip numesti svorio?

Tačiau jei labai nemėgstate sporto, pasistenkite atrasti alternatyvą. Daugiau vaikščiokite, rinkitės lipimą laiptais, o ne liftą, važiuokite dviračiu.

eiti mesti svorį lieknėjimo maxi

Daugiau judėdami pasijusite geriau, būsite sveikesni, svoris kris greičiau, paspartinsite medžiagų apykaitą. Puiki įprasto sporto alternatyva — plaukimas, šokiai, tenisas ir kitos panašios veiklos. Labai svarbu daugiau judėti tiems, kurie dirba sėdimą darbą.

eiti mesti svorį 1 metai sena numesti svorio

Tai padės išvengti nugaros skausmų, jausitės geriau. Svarbu pakankamai miegoti Žinoma, gali pasirodyti, kad miegas neturi įtakos svoriui ir gerai savijautai.

Svarbi informacija