Svorio metimas 50 metų,

Pagrindinės mitybos taisyklės klimakteriniu periodu Sulaukus menopauzės labai svarbu valgyti kuo įvairesnį maistą, kad organizmas gautų visų jam būtinų elementų. Moterų racione paprastai nepakanka geležies ir kalcio.

svorio metimas 50 metų kas gali sudeginti riebalus organizme

Vartokite daugiau svorio metimas 50 metų turinčių produktų. Per dieną reikėtų pieno produktų porcijų — tai geras kacio šaltinis.

Taip pat kalcio galima gauti su brokoliais, ankštinėmis kultūromis, konservuota lašiša, sardinėmis.

ghrp 2 riebalų nuostoliai

Vyresnėms nei 50 metų moterims per dieną reikėtų gauti po mg kalcio. Vartokite daugiau geležies per dieną rekomenduojama suvalgyti po 3 porcijas geležies turinčių produktų.

bbs numesti svorio

Geriausia valgyti neriebią raudoną mėsą, paukštieną, kiaušinius, žalios spalvos daržoves, riešutus, pilno grūdo produktus. Rekomenduojama geležies norma per dieną menopauzės metu — 8 mg. Daugiau ląstelienos.

Mityba menopauzės metu

Valgykite pilno grūdo duoną, dribsnius, kietagrūdžių kviečių makaronus,  šviežius vaisius ir daržoves. Daugumai vyresnio amžiaus moterų per dieną reikia apie 20 g ląstelienos. Valgykite vaisius ir daržoves. Kasdien į savo meniu įtraukite nuo 2 iki 4 porcijų vaisių ir porcijas daržovių.

Gydytojos Valdonės dieta: atsikračius 17 kg sugrįžo jėgos ir jaunystė

Skaitykite etiketes. Rinkitės tuos produktus, kurie yra naudingesni, sveikesni. Gerkite daug vandens.

svorio metimas 50 metų

Neįmanoma tiksliai pasakyti, kiek vandens jums reikia išgerti per dieną — tai priklauso nuo daugelio veiksnių jūsų mitybos, suvalgyto maisto kiekio, klimato, jūsų gyvenimo būdo ir t. Paprastai 8 stiklinės vandens per dieną daugumai žmonių laikoma norma. Palaikykite normalų kūno svorį.

Nuorodos kopijavimas

Jeigu turite antsvorio — atsikratykite jo. Tą galima padaryti sumažinus porcijas ir atsisakius riebaus maisto atsisakyti pusryčių, pietų arba vakarienės nereikia! Mažiau riebaus maisto. Sotieji riebalai didina cholesterolio lygį kraujyje ir širdies bei kraujagyslių ligų kaip numesti svorio su svoriais. Sočiųjų riebalų šaltiniai: riebi mėsa, nenugriebtas pienas, sūris ir kt.

Taip pat cholesterolio lygį didina ir hidrinti riebalai, todėl jais taip pat nederėtų piktnaudžiauti jų yra aliejuose, margarine, keptuose produktuose.

Mažiau cukraus ir druskos. Nepiktnaudžiaukite ir rūkytais gaminiais.

Dabar ateina metas pritaikyti per visą gyvenimą sukauptą išmintį, pasirūpinti savo sveikata ir bendra savijauta.

Venkite alkoholinių gėrimų. Moterims leidžiama išgerti ne daugiau kaip vieną porciją per dieną ir net svorio metimas 50 metų.

Svarbi informacija