Didinti medžiagų apykaitą, norint numesti svorio, Nuorodos kopijavimas

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Dažnai tokia formulė gali atvesti prie didinti medžiagų apykaitą priešingo rezultato.

Kas pagreitina medžiagų apykaitą

Juk organizmas susidūręs su kalorijų trūkumu sulėtina medžiagų apykaitą. Labai nemalonu sužinoti, kad įdėjus daug pastangų, ribojant save maistu, pamatote ne tokį rezultatą, kurio tikėjotės.

  • Medžiagų apykaita - Saviugdos akademija
  • Multi slim recenze
  • Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai - jachta-trakai.lt

Tačiau norint palaikyti tinkamą svorį, gražią figūrą ir puikią sveikatą reikalinga gera medžiagų apykaita. Greita medžiagų apykaita yra pats teisingiausias ir sveikiausias būdas numesti nereikalingą svorį.

Vis dar galvojama, kad pagreitinti medžiagų apykaitą padės aitriosios paprikos, kurių suvartojus kūną užlieja karščio banga.

Vieni gimsta su greitesne medžiagų apykaita, kiti su lėtesne; taip pat po 20 metų ji natūraliai pradeda lėtėti. Tačiau yra būdų, kaip galima pagreitinti medžiagų apykaitą. Žmogaus organizmas nuolat gamina energiją, kad galėtų palaikyti visas funkcijas.

Natūralus būdas, kaip energija gali būti palaikoma — valgymas.

Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio

Kaip greitai maistas yra paverčiamas energija priklauso nuo medžiagų apykaitos. Norint, kad jį būtų greita, reikia laikytis šių taisyklių: Sportuoti.

Vienas iš geriausių būdų pagreitinti medžiagų apykaitą — raumenų masės padidinimas. Raumenų ląstelės turi aštuonis kartus didesnį metabolizmą medžiagų apykaita negu riebalų ląstelės.

Tai ar tirozinas padeda numesti svorio, kad raumenys ramybės būsenoje sudegina daugiau kalorijų negu riebalai.

Be raumenų masės padidėjimo sportas turi ir kitą naudą. Įvairios aerobinės treniruotės greitina organizme vykstančius procesus. Kardio pratimai greitina širdies ritmą ir stipriai padidina metabolizmą treniruotės didinti medžiagų apykaitą.

Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai

Taip pat padidėjęs metabolizmas tęsiasi didinti medžiagų apykaitą 12 iki 24 valandų po treniruotės, kuomet raumenys degina papildomas kalorijas, kad atsistatytų.

Pusryčiai — svarbiausias dienos maistas. Organizmas negauna maisto visą naktį, nes tuo metu miega, todėl sulėtėja medžiagų apykaita. Tuomet ląstelės negauna pakankamai maistinių medžiagų, ir pradeda dirbti neefektyviai, kaupiasi riebalai, kad organizmas galėtų juos naudoti tuomet, kai negauna maisto.

Pusryčiai neleidžia organizmui sulėtinti medžiagų apykaitos, tuo tarpu jeigu žmogus nepusryčiauja, nuo miego pradžios iki pietų dažniausiai yra apie 12h, o tai pirmas signalas organizmui lėtinti medžiagų apykaitą.

Medžiagų apykaita

Valgykite dažnai. Ilgos pertraukos tarp valgio priverčia didinti medžiagų apykaitą pereiti į badavimo rėžimą, tai lėtina metabolizmą tam, kad būtų išsaugota organizmui reikalinga energija.

Štai keli paprasti patarimai, kurie padės paspartinti metabolizmą. Jei norite dar labiau paspartinti savo medžiagų apykaitą, į treniruotę įtraukite didesnio ir mažesnio intensyvumo pratimus. Intervalinės treniruotės — tai nebūtinai spartus bėgimas ar važiavimas dviračiu. Greitas ėjimas, kurį keičia lėtesnis — irgi puikus būdas pagreitinti metabolizmą. Valgykite pusryčius Medžiagų apykaitą pagreitins ir subalansuoti pusryčiai.

Norėdami sumažinti dienos kalorijų kiekį, mažinkite porcijas, norint numesti svorio ne valgymo dažnumą. Stenkitės valgyti 5—6 kartus per dieną, vienodais periodais, taip organizmas nuolat gaus reikiamą medžiagų kiekį ir palaikys greitą medžiagų apykaitą.

Tinkamai maitinkitės. Dažnas valgymas nereiškia, kad reikia valgyti tai, kas papuola po ranka. Sumuštiniai ir greitas maistas šioje vietoje tikrai netinka.

svorio metimo skambutis ar numetate svorio dėl pilvo pūtimo?

Nesveikus užkandžius galite lengvai pakeisti vaisiais, daržovėmis, kiaušiais, riešutais. Produktų turinčių daug ląstelienos pvz. Ląsteliena nėra lengvai pasisavinama, tačiau organizmas vis tiek stengiasi ją suskaidyti, taip naudodamas daug energijos ir spartindamas metabolizmą.

Štai, ką moterys turėtų padaryti, kad sudegintų riebalus: 5 paslaptys 100% rezultatui!

Taip pat daržovės turi mažai kalorijų, bet turtingos maistingosiomis medžiagomis, o tai yra idealus maistas norintiems numesti svorio. Taip pat galima padidinti baltyminio maisto kiekį, nes jo pasisavinimui organizmas naudoja du kartus daugiau energijos negu riebalų ar angliavandenių.

svorio metimas ir celiulitas

Gerkite daug vandens. Sumažėjęs vandens kiekis organizme lėtina medžiagų apykaitą. Kai organizme sumažėja vandens, sumažėja ir organizmo temperatūra.

Susirgus gydytojai rekomenduoja gerti daug skysčių: kas slypi už šio patarimo? Net jei sau bandysite įsiteigti, kad prieš miegą jums maisto nereikia, padidėjęs alkio hormonas kraujyje sakys visai kitaip. Be to, ir gliukozė kraujyje tokiu atveju nukris žemai ir maisto kūnas tikrai labai norės. Artūras Sujeta © Organizatorių nuotr.

Tuomet organizmas pradeda kaupti riebalus — tai priemonė kuri jam padeda pakelti ir palaikyti reikiamą temperatūrą. Gerkite ne mažiau dviejų litrų vandens per dieną.

Daktaras Unikauskas papasakojo, kas iš tiesų lėtina medžiagų apykaitą: viena iš priežasčių – dietos

Gerkite žaliąją arbatą. Žalioji arbata greitina metabolizmą, padeda deginti kalorijas net ramybės būsenoje. Taip pat arbata didesnį kiekį riebalų paverčia energija.

25 kūno riebalų nuostoliai Ar galite numesti svorio zyban

Svarbi informacija