Kaip numesti svorio su džiu džitsu, R.Hibbertas atskleidė, kas jam padėjo atsikratyti nemažai svorio

Populiarūs kovos menai. Kodėl džiudžitsu yra vienas geriausių kovos menų? Muay tailando istorija

Geros naujienos, jei nekenčiu Kierat: čia yra svorio alternatyva, kuri veikia taip pat jei ne geriau jūsų patikimas kardio kankinimo prietaisas ir dar daug įspūdingiau: MMA mokymas.

Štai kur vyksta šis treniruotė. Mes paprašėme Chriso Ulbrichto, instruktoriaus ir savininko, Garden State Brazilijos Jiu-Jitsu akademijoje Middletown, New Jersey, kurti "kickas" kovos menų įkvėptą treniruotę, kuri padės jums praktikuoti pagrindinius MMA judesius, kai sutrupinsite riebalai.

Naujos grupės jau renkamos nuo rugsėjo 6 dienos. Treniruotės vyksta Jurbarke, Dariaus ir Girėno g. Apie šio sezono naujoves "Mūsų laikui" papasakojo šio sporto klubo įkūrėjas, vadovas bei treneris Mindaugas Smirnovas. Tai kovinė sporto šaka, kuri geriausiai tinka savigynai. Užsiėmimai vyks tris kartus per savaitę pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais trims skirtingoms amžiaus ir pažangumo grupėms.

Tačiau šis treniruotės tikslas yra ne tik sudėti šias kalorijas. Ir tai tikrai, kaip pragaras smūgis žiemos ratas. Treniruotės "Jūsų tikslas turėtų būti treniruotės vykdymas kuo sunkiau, atsižvelgiant į sprogumą ir greitį, tačiau išlaikant tinkamą formą", - teigia Ulbrichtas. Apšilimas: A 10 minučių šilta kardio.

Per pastarąsias dvi uždarymo minutes atlikite šiuos pratimus: - ginklai uždaromi 1 min - rankos ratai 1 min B Dinaminis tempimas : - Pasivaikščiojimo klubo ruožas: nuleiskite šlaunys ir padėkite rankas per kojas, laikydamiesi šlaunų, o ne apatinės nugaros dalies.

Pasiekite per savo kojas, trumpam laikykite, tada ištieskite klubus ir atidarykite plaštaką, kai ištiesite ir atsistojote.

Treniruotės

Pasivaikščiokite į kumštelių padėtį, laikydami keturkampį, kaip ir kumšteliuose. Tada įsitikinkite, kad sukite prie klubų, ištiesinkite kojas, sulenkite ir ištiesinkite rankas per kojas. Atlikite kiekvieną 50 sekundžių užsiėmimą taip greitai, kaip galite, išlaikydami tobulą formą, o po to 10 sekundžių.

Jei jūsų forma pradeda suskaidyti, lėtesnė forma yra svarbesnė nei greitis. Kai kurios svarbios pastabos: - Visuose pratimuose įsitikinkite, kad pakaitos kraštai. Kiekvienos grandinės pabaigoje poilsio laikas minutes, jei reikia.

  • Svorio netekimas per mėnesį sveikas
  • Kritimas yra gyvenimo kelio dalis, tačiau sėkmė slypi žinant, kaip atsikelti.

Techninis atsistojimas Kaip tai padaryti : iš sėdimosios padėties, kai viena ranka pasodinama ant žemės už tavęs, sulenkite pasiūtos rankos tą pačią pusę, kad išorinė jūsų kelio dalis būtų ant pakloto. Laikykite kitą koją sulenktą savo kojomis ant žemės ir kelio nukreipta link lubų.

mens sveikatos riebalų degintojas vyras nori numesti svorio

Naudokite savo ranką, pasodintą už jūsų ir jūsų kojos ant žemės priešais jūsų pasodintos rankos pusękad pakelti šlaunis žemę ir pasukti savo sulenktąja koją žemyn. Padėkite pasvirusios kojos pėdą eiti į stovint.

Grappling, Braziliško džiudžitsu treniruotės

Kodėl tai svarbu "MMA" : "Techninis atsistojimas naudojamas kaip daugelio įvairių Brazilijos Jiu-Jitsu metodų, tokių kaip" sweeps "ir" takedown ", judesiai. Be to, ji turi labai svarbią kaip numesti svorio su džiu džitsu paraišką, nes ji leidžia jums efektyviausiai atsikratyti kojų, blokuodama ataką. Alligator Walk Kaip tai padaryti : paleiskite stumdomas pozicijas, kai viena kojos išlenktoji ir viena kojelė tiesi.

  1. Grappling, Braziliško džiudžitsu treniruotės - jachta-trakai.lt
  2. Marius Rudnickas į džiudžitsu sporto subtilybes gilinasi pakankamai mažai laiko - vos metus, kai, pavyzdžiui, jo varžovai - po 10 ir daugiau metų.
  3. Kudo Wushu Sanda Nepaisant akivaizdžių pranašumų, kurie buvo pateisinti aukščiau, mišrūs stiliai turi vieną trūkumą.

Nuleiskite klubą tiesia kojelė ir laikykitės pirštų. Padėkite savo išlenktos kojos pėdą, kad jūsų pėda būtų plokščia, o pirštai nukreipti nuo jūsų kūno.

kaip numesti svorio su džiu džitsu kaip pasakyti savo deginančius riebalus

Nuleiskite koją, kuri yra sulenkta, kad judėtumėte į priekį ir pasuktumėte kojas, kai žengsite anksčiau tiesią koją aukštyn ir į hip-pagrobtą padėtį. Gebėjimas padaryti savo klubus "sunkiųjų" ar "šviesos" yra raktas į sėkmę ant kilimėliai ". Naudokitės savo kojomis, kad sukurtumėte pagreitį, kad grįžtumėte į priekį. Kai grįšite, pakelkite vieną iš jūsų kulnų į savo užpakalį.

Populiarūs kovos menai. Kodėl džiudžitsu yra vienas geriausių kovos menų? Muay tailando istorija

Nenaudokite pirštų. Tikslas yra surinkti ant deginti tik riebalus kojos viršaus.

Prieš jus statykite kitos kojos pėdą ir ištieskite save į priekį, kad pajusite riešą savo šlaunyse. Leiskite sau nusileisti atgal, kad galėtumėte pakeisti pusę ir pakartoti.

Kodėl tai yra svarbu MMA : "Tai puikus gręžimas dirbti, kaip mes einame į viršų po" sweep ", kuris bet kuriuo metu mes naudojame" apsauga ", gynybinė pozicija, naudojama kovoti nuo nugaros, į eik nuo apačios mūsų nugaros į aukščiausią poziciją kovoje ar rungtynėje.

Šis pratybas turi papildomos naudos, nes yra puikus, kad padidėtų klubų lankstumas. Tiltai Kaip tai padaryti : pradėkite nuo nugaros ir naudokitės savo kojomis, kad svorį padėtumėte ant pečių ir pakeltumėte klubus nuo pakloto.

Laikykite šią poziciją. Tada paimkite vieną iš savo rankų ir pasiekite visą savo kūną, kad paliestumėte motiną per priešingą pečių. Naudokite kojas, kad vairuotumėte ir stumtumėte ranką, net ir toliau priešais priešingą pečių.

Shoot and Sprawl Kaip tai padaryti : pradėkite stovint. Jūsų kojos turėtų būti maždaug už pečių pločio, o klubų, galvos ir pečių visos pusės turi būti tos pačios krypties.

Padarykite nedidelį žingsnį pirmyn į priekinę koją, kad sukurtumėte kampą, kad galėtumėte išlaikyti pusiausvyrą, o tada nuleiskite priekinį kelį iki pakloto. Laikykite savo nugaros kelį prie grindų, nes iš pradžių pritvirtink priekinį kelį.

Kiekvienos pergalės paslaptis yra paslėpta BJJ

Klubai, galva ir pečiai vis tiek turėtų būti nukreipti į priekį. Po to, kai jūsų kelio lašai pakelia jūsų kojeles į priekį, tada grįžkite į stovinčią padėtį. Galite tai pakartoti, kad padarytumėte kitą "šūvį" arba pridėtumėte į gynybinį judėjimą, vadinamą "sprawl" tarp kadrų. Kodėl tai yra svarbu MMA : "Išsiplėtimas kaip numesti svorio su džiu džitsu esmės yra burpee, išskyrus tai, kad norite, kad jūsų šlaunys palietų grindis, idealiai tariant, kai viena pusė buvo pasukta žemiau kitos.

Pradėkite ant rankų ir kelio ir vieną ranką perneškite savo kūnui, o kita ranka lieka pasodinta. Atsukite galvą ir leiskite kojoms pakelti ant kilimėlio ir judėti pusiau ratu taip, kaip jūs susiduriate. Turėtumėte būti ant viršutinės nugaros ir kaklo.

Rašyti navigaciją

Kodėl tai svarbu "MMA" : "Ši treniruotė naudojama" Granby Rolls "įgūdžių ugdymui, kovos metodui, naudojamam imtyne, ir apversta, kuris yra judėjimas, naudojamas daugelyje Brazilijos džiu-džitsu technologijų. Naudokitės savo kojomis, kad sukurtumėte pagreitį, kad galėtumėte grįžti į priekį, išlaikydami savo šerdį.

uva ursi svorio ne masto svorio metimo tikslai

Kai gręžiate į priekį, nuleiskite kojas lygiai prie pakloto ir didelis svorio metimas nepabandžius prailginkite kojas, kad atsistotumėte arba eikite tiesiai į šokinėjimą.

Kodėl tai svarbu MMA : "Tai puikus pratybas, kad pajusite pusiausvyrą ir pagreitį, ir sustiprinsite kojas. Be to, jausmas nuleisti nugarą ant kilimėlio yra beveik kaip putų volelis, kuris kaip numesti svorio su džiu džitsu stuburą ".

R.Hibbertas atskleidė, kas jam padėjo atsikratyti nemažai svorio

Atsistokite garde Kaip tai padaryti : pradėkite nuo savo kelio ir pakelkite vieną koją vienu metu, išlaikydami nugarą ir galą tiesiai.

Visur keliauk iki kojų ir tada pakelkite savo kelius žemyn po vieną, kad sugrįžtumėte į pradinę padėtį. Taip pat galite pasukti į vieną pusę ir paspausti, kad pridėtumėte judesį, kuris imituotų atidarytą uždarą apsaugą. Kodėl tai svarbu MMA : "Tai puikus, norint vystyti kojų stiprumą ir pusiausvyrą. Tai taip pat gali būti padaryta laikant katilą ". Poilsis minutes Pakartokite grandinę. Atsipalaidavimas: statinis tempimas.

Populiarios Kategorijos.

Svarbi informacija