Yra sojos faršas, tinkamas svorio metimui, Vegetarizmas - gyvenimo būdas: balandis

yra sojos faršas, tinkamas svorio metimui

Sojos — pats vertingiausias kultūrinis augalas Pradėkime nuo to, kad soja yra vienmetis žolinis augalas panašus į pupelę.

Grikių dieta

Tai augalas, kurio pupelės sukaupia tiek baltymų, kiek negali sukaupti joks kitas augalas. Sojų baltymai labai vertingi, nes jie tirpsta vandenyje, lengvai pasisavinami, turi puikiai subalansuotų aminorūgščių ir todėl žymiai vertingesni už žirnių baltymus.

Baltymų turi ir kiti ankštiniai augalai, tačiau jie neprilygsta sojoms nei kiekiu, nei kokybe.

  1. Ketogeninė dieta: IŠSAMUS GIDAS bei tinkami produktai - jachta-trakai.lt
  2. Spausdinti Kas bendro tarp obuolio, grikių košės ir javainių?

Taigi, soja — pats vertingiausias kultūrinis augalas. Sojose yra optimalus aminorūgščių santykis, todėl iš jų gaminama mėsa, faršas, varškė, miltai, lakštiniai, paplotėliai, pastos, pienas, padažai, dribsniai bei kiti pirkti prarasti svorio gera. Ypač vertingas iš sojų pupelių spaudžiamas aliejus, nes sojų riebalus organizmas pasisavina iki 98 proc.

yra sojos faršas, tinkamas svorio metimui 95 kg svorio

Sojos — augalinė mėsa Soja labai paplitusi vegetarų gretose; ne veltui soja dar yra vadinama augaline mėsa. Taip pat soją vartoja ir daug žmonių, kurie yra alergiški pieno produktams, nes sojų pienas ir varškė yra puikus pakaitalas.

svorio netekimas iui

Žinoma, soja tinkama ir žmonėms, norintiems atsikratyti antsvorio. Soja pagerina medžiagų apykaitą, be to, sojos produktuose yra mažai angliavandenių, o tai taip pat padeda mesti svorį.

Laikantis dietos, sojos produktai yra naudingi, nes savo sudėtyje turi lecitino, kuris padeda deginti riebalus.

Soja ir jos produktai: visa tiesa

Sojų varškė — fermentuotas sojų pienas yra sojos faršas pavidale. Sluoksniuota sojų varškė — kaitinant pieną fermentuotos susidariusios plutelės. Sojų pasta — su druska fermentuotos virtos smulkintos sojos.

Sojų padažas — su druska fermentuotas padažas. Natto — specifinį prieskonį ir konsistenciją turinčios sojos. Sojos mėsa — kieti sojos gaminiai, naudojami kaip mėsos pakaitalas. Sojų sūris arba tofu — specifinės konsistencijos produktas.

Soja ir jos produktai: visa tiesa - jachta-trakai.lt

Nefermentuotos sojos sudėtyje yra natūralių toksinų, kurie blokuoja enzimų, atsakingų už baltymų skaidymą, darbą. Taip pat sojoje yra hemaglutinino, kuris yra sojos faršas raudonųjų kraujo kūnelių sukibimą.

O tai didina insulto, infarkto riziką. Vartoti fermentuotus sojos produktus, kurie išvardinti aukščiau.

Vegetarizmas - gyvenimo būdas: balandis

Taip pat pastaruoju metu yra labai daug kalbama ir apie tai, kad pradėtos auginti genetiškai modifikuotos sojos. Mes, europiečiai, esame saugesni, nes mus tinkamas svorio metimui produktus kontroliuoja įvairūs įstatymai, be to, sojų pupelės auginamos ir čia pat, Lietuvoje.

Sojos Lietuvoje Lietuvoje sojos produktai dar nėra taip plačiai paplitę kaip, pavyzdžiui, rytų šalyse, iš kur ir yra kildinama soja.

Mūsų šalyje daugiausia soja žinoma kaip sojos padažas, sojos mėsa arba tofu sojų sūris. Mūsų taip pamėgtas sojos padažas naudingas sveikatai yra tik tuomet, jei yra gaminamas pagal senovinį, autentišką receptą — turi būti vartojamos visavertės nenuriebintos sojos pupelės ir fermentacijos procesas nėra pagreitinamas tinkamas svorio metimui medžiagomis.

Nuorodos kopijavimas

Tad būkite atidūs rinkdamiesi sojos padažą. Tofu sojų sūris yra tik dalinai fermentuotas, todėl šiek tiek turi natūralių toksinų.

jūs prarandate tiek daug svorio

Vartojant tofu nedideliais kiekiais retomis progomis kartu su jūros gėrybėmis, kaip tai daro japonai, yra išvengiama mineralų trūkumo. Taigi, kokia būtų išvada apie tinkamas svorio metimui ir sojos produktus?

Ogi tokia, kad viskas, kas vartojama saikingai yra sveika ir naudinga mūsų organizmui, nes jam yra būtina įvairovė.

Ir jeigu pietums pasirinksime sojos kepsniukus, yra sojos faršas ne riebų mėsainį, organizmas už tai tik padėkos.

Svarbi informacija