40 metų praranda svorį, Idealus meniu vyresnėms nei 40 m. moterims: ko tikrai negalima valgyti

40 metų praranda svorį

Po ies mūsų medžiagų apykaita sulėtėja. Kaip kovoti su šiuo nereikalingu svoriu?

Kaip atsidurti jų gretose? Kad valgyti šiai moteriai patinka labiau nei laižyti, tampa akivaizdu vos užmetus akį į ją ir jos pietų stalą. Vis dėlto Diana turi galvoje kitką — tai, kad, sulaukus ies, jau vėlu pradėti rūpintis savo kūnu. Būdama jauna, ji šimtus kartų metė svorį, laikėsi kone visų įmanomų dietųplonėjo ir vėl storėjo.

Keiskite meniu po truputį ir kasdien suvartokite ne mažiau kaip kcal. Tai tikrai nėra sunku. Vartokite mažiau paprastųjų angliavandenių. Kitaip tariant — stenkitės apriboti suvartojamus cukraus, kepinių, duonos, rafinuotų baltųjų ryžių kiekius.

riebalų nuostolių denveris daugiau judėti norint numesti svorio

Susidarykite tokių produktų sąrašą ir išbraukite iš jo produktus, kurių jums gaila mažiausiai. Pereikite prie 40 metų praranda svorį mitybos.

Kaip kovoti su svoriu, kai tau per 40 metų?

Venkite majonezo — geriau pakeiskite jį trupučiu alyvuogių aliejaus. Koreguokite receptus — tegul jūsų patiekalai bus lengvesni. Valgykite kartus per dieną, nedidelėmis porcijomis po kcal. Taip jūs nejausite alkio ir pradėsite lieknėti.

POPULIARIAUSI RAKTAŽODŽIAI

Jeigu anksčiau užkandžiavote krekeriais, skrebučiais ir šokoladukais, dabar geriau užkąsti sumuštinuku su gabaliuku liesos mėsos arba žuvies, daržovėmis ir pilno grūdo duona, neriebia varške su vaisiais, jogurtu ir pan. Gyvenimas yra judėjimas Sulaukę ies mes pilnėjame ir dėl to, kad mažiau judame: nuo namų iki darbo nueiname vos kelis žingsnius užtat daug važinėjame automobiliu ar viešuoju transportudirbame sėdimą darbą ir pan.

  • Idealus meniu vyresnėms nei 40 m. moterims: ko tikrai negalima valgyti - DELFI Gyvenimas
  • Gyvenimo lieknėjimas
  • Maisto papildai moterims (40 m.) svoriui mesti - jachta-trakai.lt
  • Senstu ir gražėju. Ką pataria dietologė toms, kam per 40 | jachta-trakai.lt
  • Žymiausios pasaulyje dietos kūrėjas atskleidė, kaip sulieknėti
  • Tik ar visada prisimename tai, kad sudarant racioną reikėtų atsižvelgti ir į amžių?

Galų gale raumenys praranda elastingumą. Net jeigu jūs staiga sugalvosite pradėti sportuoti, pastebėsite, kad vargiai susidorojate su pratimais, kuriuos be ypatingų pastangų galėjote atlikti prieš 5 metus.

Geriausia dieta: kaip lieknėti po 40-ies

Tačiau judėti ir mankštintis vis tiek būtina. Ką rinktis? Viena vertus — reikia deginti riebalus.

svorio metimo pytorchas

Iš kitos pusės — pratimai turi būti saugūs, nekelti pavojaus jūsų kelių sąnariams ir stuburui. Pradėkite nuo pasivaikščiojimų, važiavimo dviračiu arba riedučių. Jaučiate diskomfortą? Pradėkite lankyti baseiną. Norite į sporto salę?

Svorio metimas moterims (virš 40 m.)

Pirmyn tačiau stangų ir svarmenų kilnoti nereikia. Saugiau būtų treniruokliai — pavyzdžiui, elipsiniai.

Pirmiausia praraskite svorį arba praraskite svorį 10 dienų pilvas lieknas

Prieš treniruotę nepamirškite pasimankštinti. Jūsų amžiuje labai svarbu, kad sausgyslės ir raiščiai gerai apšiltų — taip sumažinsite traumų tikimybę. Na, o tempimo pratimai po treniruotės padės susigrąžinti raumenų elastingumą ir tuo pačiu juos sustiprinti.

Jums gali patikti

Pastaba: kad ne taip greitai pavargtumėte, 40 metų praranda svorį vartoti daugiau skysčių. Prieš kiekvieną treniruotę išgerkite 1 ar 2 stiklines vandens. Ir dar šis tas Motyvacija mesti svorį yra būtina — ir visai nesvarbu, kiek jums metų. Kad ją rastumėte, užduokite sau tris klausimus: Kam jums šie tegul ir visai nedideli apribojimai? Jūsų įsivaizduojamas jūsų pačių atvaizdas turi tvirtai stovėti ant žemės ir būti apsuptas jūsų gyvenimo 40 metų praranda svorį.

Pavyzdžiui, viena pradinių klasių mokytoja ėmė lieknėti tik tada, kai suvokė, kad jai svoris kliudo patogiai atsisėsti teatre, kur ji dažnai vedžiojosi savo auklėtinius. Visas mūsų gyvenimas sudarytas iš tokių detalių, kurios ir tampa pačiu geriausiu stimulu kažko siekti. Kiek kilogramų jūs norite numesti?

Kategorijos

Nekelkite sau sudėtingų ir didelių tikslų pavyzdžiui, sverti 50 kg, jeigu jūsų ūgis — cm. Kada jums reikia rezultato? Jokia jėga išskyrus jūsų pačių neryžtingumą negali sukliudyti jums pasiekti tikslo.

Labai svarbu, kad motyvas ir pasirinkta data būtų tinkama tai gali būti, pavyzdžiui, vestuvės, jubiliejus, svarbus susitikimas, kelionė prie jūros ir pan. Būkite sveiki!

Svarbi informacija