Sveikas procentas kūno svorio, Kūno sudėties analizė – kas tai? – Sveikas patarimas

sveikas procentas kūno svorio

LinkedIn Norint apskaičiuoti idealų kūno svorį, reikalingi tokie duomenys kaip amžius, raumenų ir riebalų santykis, ūgis, lytis ir kaulų tankis.

Kūno riebalų procentas apskaičiuoti svorio tikslą

Kai kurie žmonės mano, kad apskaičiuoti, ar kūno svoris yra idealus, galima pasitelkti kūno masės indeksą KMInutukęs žmogus numeta svorio su tuo nesutinka, nes KMI neatsižvelgia į raumenų masę ir juosmens ir klubų santykį. Vieno žmogaus idealus kūno svoris gali skirtis nuo kito.

Jei jūs palyginsite save su šeimos nariais ir pagal tai spręsite, koks turėtų būti idealus jūsų kūno svoris, gausite per didelį rezultatą, jei pas jus šeimoje yra antsvorį turinčių žmonių, arba per mažą — jei šeimoje visi atrodo kaip modeliai.

Net jei lyginsite save su kitais žmonėmis, tai greičiausiai bus nevykęs bandymas.

Laida „Laikas veikti“: kaip numesti svorio ir jį išlaikyti?

Kad galėtumėte pasiekti geriausią rezultatą sprendžiant šį klausimą, pateikiame jums net 4 metodus, kaip galima apskaičiuoti savo idealų kūno svorį: Kūno masės indeksas KMI Kaip apskaičiuoti KMI: Savo svorį kilogramais padalinkite iš savo ūgio metrais kvadratu. Kokie kūno masės indekso matavimo trūkumai? KMI skaičiavimas pasižymi savo paprastumu ir neatsižvelgia į asmens juosmens, krūtinės ir klubų santykį.

svorio metimas saxenda

Olimpinio čempiono KMI turi būti didesnis nei tokio paties ūgio žmogaus, didžiąją laiko dalį praleidžiančio ant sofos, toks žmogus gali turėti didelį pilvą, mažai raumenų ir daug riebalų ant klubų, šlaunų ir kitų kūno dalių. Sportininkas turės mažesnę juosmens apimtį, daug mažiau riebalų ir greičiausiai mėgausis daug geresne sveikata.

Pagal KMI apskaičiavimą, žmogus, kuris didžiąją laiko dalį praleidžia ant sofos, bus sveikesnis. KMI neatsižvelgia į kaulų tankį sveikas procentas kūno svorio. Daugelis ekspertų kritikuoja KMI skaičiavimo metodą kaip sveikatos būklės įvertinimo įrankį.

Category: DEFAULT

KMI neįvertina nutukusių ar antsvorį turinčių žmonių kūno masės riebalų sveikas procentas kūno svorio pervertina liesus ar raumeningus žmones, atitinkamai duodami jiems per mažą arba per didelį rezultatą. Liemens ir klubų santykis Liemens ir klubų santykį apskaičiuoti galite mažiausios apimties juosmens dalį paprastai tai yra šiek tiek aukščiau bambos padalinti iš plačiausios sveikas procentas kūno svorio dalies.

Jeigu moters liemens apimtis yra 70cm, o klubų apimtis 90cm. Tai 70 padalinam iš 90 ir gaunam 0, Žemiau yra pateiktas rezultatų reikšmių sąrašas, kurio nukrypimai nuo normos ribų yra susiję su rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis.

  • Deja, svarstyklių parodymai dažniausiai neatskleidžia to, kas vyksta mūsų organizme.
  • Žalinga ar ne: profesorius pateikia visą tiesą apie geruosius ir bloguosius riebalus   23 Tiesa, kūno rengybos specialistai atkreipia dėmesį, jog kūno svoris nėra objektyvus rodiklis, atsakantis, ar turime perteklinių riebalų kiekį, ar riebalų trūkumą.
  • Norėdami atsikratyti nereikalingo svorio atsisakote riebalų: kas gali grėsti? - DELFI Sveikata

Vyro juosmens ir klubų santykis: 0,9 ar mažiau — maža rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis 0,99 — vidutinė rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis 1 arba daugiau — didelė rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis Moteris juosmens ir klubų santykis 0,8 ar mažiau — maža rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis 0,8 — 0,89 — vidutinė rizika susirgti sveikas procentas kūno svorio ir kraujagyslių ligomis 0,9 arba daugiau — didelė rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis Asmens juosmens ir klubų santykio nustatymas yra daug geresnis būdas nustatyti, ar jūsų kūno svoris yra idealus ir kokia sveikatos sutrikimų rizika, palyginus su KMI apskaičiavimu.

Tyrimai parodė, kad žmonės, turintys obuolio formos kūną, turintys didesnį juosmens ir klubų santykį, turi didesnę susirgimų riziką nei žmonės, turintys kriaušės formos kūną, kurių juosmens ir klubų santykis yra mažesnis. Obuolio formos kūno savininkui riebalai kaupiasi ant juosmens, o kriaušės formos kūno savininkui — ant klubų. Moterys, turinčios juosmens ir klubų santykį mažesnį nei 0,8, paprastai, yra daug sveikesnės ir vaisingesnės, palyginus su moterimis, kurių minėtasis santykis yra didesnis.

apiplėšti kardashian prarastą svorį

Pastarosios moterys turi didesnę tikimybę susirgti diabetu, vėžiu, širdies ir kraujagyslių ligomis. Taip pat yra su vyrais, kurių liemens ir klubų santykis mažesnis nei 0,9, jie kur kas sveikesni nei tie, kurių didesnis. Kokie šio metodo trūkumai?

Kūno masės indeksas (KMI)

Tai taip pat nėra tiksliausia priemonė nustatyti, ar jūsų kūno svoris yra idealus, bet tai daug patikimesnė priemonė nei KMI skaičiavimas, ir tai geresnė priemonė prognozuoti ateityje gresiančias širdies ligas ir diabeto riziką. Juosmens ir ūgio santykis Mokslininkai sako, kad išlaikant savo liemens apimtį, mažesnę nei pusė savo ūgio, gali prailginti gyvenimo trukmę.

cj mccollum svorio metimas

Taip pat su moterimis, jeigu moteris yra cm ūgio, ji turėtų savo liemens apimtį išlaikyti mažesnę nei 85cm. Tai taip pat yra tikslesnė priemonė nustatyti gresiančių ligų tikimybę nei KMI. Kūno masės — riebalų santykis Jūsų kūno masės ir riebalų santykis — tai jūsų kūną sudarančių riebalų svoris, padalintas iš jūsų viso kūno svorio.

Jis taip pat rodo jūsų natūralų riebalų poreikį bei jų atsargą.

Idealus kūno svoris. Kiek turėčiau sverti?

Natūralus riebalų poreikis — tai suma riebalų, kiek jums reikia, kad išgyventumėte. Moterims reikia daugiau riebalų nei vyrams. Riebalų atsarga kaupiasi riebaliniuose kūno audiniuose ir kai kur ji apsaugo mūsų vidaus organus krūtinėje ir pilve. Visos kūno masės riebalų santykis — tai reikalingas išgyventi riebalų kiekis kartu su riebalų atsarga.

sveikas procentas kūno svorio

Rekomenduojamas toks kūno riebalų santykis: Sveikas procentas kūno svorio riebalų.

Svarbi informacija