Numesti svorio padidina pasitikėjimą savimi

numesti svorio padidina pasitikėjimą savimi

Maži pokyčiai, kurie padės numesti daug svorio

Straipsniai Bundantis pavasaris dovanoja naujos energijos antplūdį, o sykiu žadina svajones apie artėjančias atostogas, kvapą gniaužiančius nuotykius bei naujų jausmų viltis… Kaip atgauti dailias formas, žvalumą ir trykštantį pasitikėjimą savimi, kad būtume patrauklūs sau ir kitiems?

Pats metas pradėti aktyvią riebalų deginimo programą! Kad nutirptų per žiemą sukauptos riebalų atsargos, o kūnas taptų liaunesnis ir tvirtesnis, reikėtų sureguliuoti fizinį krūvį bei mitybą. Įtraukite į savo dienotvarkę vaikščiojimą sportiniu žingsneliu, bėgimą ristele, pratybas treniruoklių salėje ar ilgas treniruotes žemo pulso dažnyje nuo iki tvinksnių per minutę.

numesti svorio padidina pasitikėjimą savimi

Norint numesti svorio, nebūtina treniruotis iki išsekimo, todėl pradėkite nuo mažesnio krūvio ir palaipsniui jį didinkite. Svarbiausia — tausokite savo širdį, antraip suplūksite ir prarasite motyvaciją anksčiau laiko ar net pakenksite sveikatai.

Norintiems numesti svorio sporto medicinos specialistai į lieknėjimo programą rekomenduoja įtraukti treniruotes, stiprinančias širdies ir kraujagyslių sistemą. Jį nesunkiai galite apskaičiuoti ir patys.

Lukas Šaparnis

Vyrams savo metų skaičių reikėtų atimti iš ; moterims — iš Riebalų deginimo programą galite nuo paprasčiausio vaikščiojimo gryname ore. JAV Nacionalinės numesti svorio padidina pasitikėjimą savimi masės kontrolės registro duomenimis, žmonės, kuriems pavyksta išsaugoti grakštų siluetą numesti svorio padidina pasitikėjimą savimi metus, į savo kasdienę treniruočių programą įtraukia vaikščiojimą. Taigi jei vaikščiosite reguliariai, derindami atstumą ir ėjimo tempą, ne tik pagerinsite savo fizinę būklę, bet ir numesite vieną kitą kilogramą!

Vaikščiojimas visokeriopai naudingas sveikatai — suteikia energijos, gerina metabolizmą ir kraujo apytaką, stiprina imunitetą, mažina kraujospūdį, padeda valdyti diabetą, stiprina psichinę sveikatą, padeda valdyti stresą ir gerina miego kokybę. Be to, jis nieko nekainuoja!

Jei norėsite ryškesnių lieknėjimo rezultatų, po kurio laiko galite padidinti krūvį ir pereiti prie bėgimo ristele.

Nuorodos kopijavimas

Bėgimas ristele gali sudeginti apie kilokalorijų vos per 45 minutes. Argi tai nenuostabu?

Visiškas PASITIKĖJIMAS SAVIMI! Kaip...?

Numesti svorio padidina pasitikėjimą savimi to, numesti svorio padidina pasitikėjimą savimi laisvalaikio sporto rūšis stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą, lavina pilvo ir nugaros apačios raumenis, didina ištvermę. Jei norite deginti riebalus mindami pedalus, važinėjimas dviračiu jums bus puiki pramankšta. Važinėjimas dviračiu aktyviai degina riebalus: vos per pusvalandį jūs galite sudeginti nuo 75 iki papildomų kalorijų, priklausomai nuo intensyvumo.

Svorio metimas nėštumo metu: ką apie tai mano ekspertės? - DELFI Sveikata

Važinėjimas dviračiu tinka visiems, nepriklausomai nuo amžiaus ar fizinio pasirengimo lygio. Be to, puiki alternatyva tiems, kuriems netinka bėgimas ristele, kai didelis krūvis tenka sąnariams.

numesti svorio padidina pasitikėjimą savimi deginti riebalų procentus

Šis smagus užsiėmimas stiprina širdį ir plaučius, todėl jie sparčiau išnešioja deguonį po visą kūną, o sykiu didėja žmogaus fizinis pajėgumas. Važinėjimas dviračiu padeda apsisaugoti ir nuo širdies ligų: sulėtėja širdies susitraukimo dažnis ramybės būsenoje, sumažėja riebalų kiekis kraujyje, kraujo spaudimas tampa žemesnis. Sportuoti rekomenduojama ne mažiau kaip kartus, mažiausiai — 3½ valandos per savaitę.

numesti svorio padidina pasitikėjimą savimi juodosios našlės riebalų deginimo rezultatai

Siekiant geriausių rezultatų vaikščiojimą, bėgimą ristele ar važinėjimą dviračiu reikėtų derinti su jėgos, tempimo pratimais arba aerobinėmis treniruotėmis sporto klube. Pavyzdžiui, iš ryto bėgiokite ristele, o vakare padirbėkite su svarmenimis bei treniruokliais.

Numesti svorio su diuretikais

Atminkite, kad jėgos pratimai padeda lieknėti tik atliekami pakankamai intensyviai: kiekvieną judesį reikia kartoti nuo 15 iki 25 kartų. Pasižvalgykite sporto klubo netoli darbo, namų ar kitoje jums patogioje vietoje — čia rasite visą reikiamą įrangą. O dėl treniruočių geriausia pasitarkite su sporto klubo treneriu — atsižvelgdamas į jūsų tikslus, fizinį pasirengimą bei sveikatos būklę jis sudarys jums individualią programą, kuri padės saugiai, bet efektyviai lieknėti. Žinoma, jei norite numesti svorio, fizinį krūvį privalote derinti su tinkama mityba.

Kaip mankšta gerina psichinę sveikatą

Pagrindiniai principai — kalorijų skaičiavimas, baltymų kiekio didinimas ir angliavandenių mažinimas. Pašalinkite iš savo raciono cukrų ir krakmolą, mat šie maisto produktai labiausiai skatina insulino išsiskyrimą, o pastarasis yra pagrindinis hormonas, atsakingas už riebalų kaupimą.

numesti svorio padidina pasitikėjimą savimi idealūs svorio metimo patarimai

Sykiu insulinas didina apetitą, todėl atsisakę šių maisto produktų jūs automatiškai suvartosite mažiau kalorijų. Norintiems atsikratyti antsvorio ypač naudingi baltymai. Tradiciniai baltymų šaltiniai — mėsa, kiaušiniai, žuvis ir jūros gėrybės.

ar skaitymas degina riebalus

Baltymai gerina metabolizmą ir padeda sudeginti daugiau kalorijų. Padidinę baltymų kiekį savo racione jūs ilgam išsaugosite sotumo jausmą, todėl mažiau galvosite apie maistą, sumažės noras užkandžiauti prieš miegą.

Šitaip per parą automatiškai galite suvartoti iki kilokalorijų mažiau nei įprastai.

Tavo komentaras

Gausiai vartokite mažai angliavandenių turinčias daržoves — brokolius, žiedinius kopūstus, špinatus, lapinius kopūstus, briuselinius kopūstus, mangoldus, salotas, agurkus bei salierus.

Šių maisto produktų praktiškai galite neriboti. Dieta, sudaryta iš kokybiškų mėsos produktų ir daržovių, aprūpins organizmą reikiamu ląstelienos, vitaminų bei mineralų kiekiu, kurio pilnai pakaks gerai sveikatai palaikyti.

riebalų degintojai, skatinantys medžiagų apykaitą

Vartoti grūdines kultūras — angliavandenių šaltinį — fiziologiškai nebūtina.

Svarbi informacija