Numesti 10 svorio.

Balerinų dieta: per 10 dienų - 10 kg ir jokio alkio

Balerinų dieta: per 10 dienų - 10 kg ir jokio alkio

Sąžiningai to laikantis, įmanoma per dešimt savaičių numesti apie dešimt kilogramų. Kai kiekvieną savaitę stabiliai šiek tiek sumažės antsvoris, sumažės širdies ir kraujagyslių ligų, diabeto ir insulto rizika.

Geri patarimai, kaip numesti 10 kg per 10 savaičių: Sumažinti kalorijų suvartojimą. Kiekvienas 0,5 kg kūno masės yra maždaug kalorijų.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Kalorijos yra energijos saugyklos, gaunamos iš suvartoto maisto. Dauguma kalorijų yra sunaudojamos atlikti numesti 10 svorio veiklas valyti dantis, tvarkytis namuose, dirbti.

Kai yra kalorijų perteklius, kūnas jas kaupia kaip riebalus ir dėlto didėja svoris. Jeigu tikslas yra per 10 savaičių sulieknėti 10 kg, tada reikėtų stengtis numesti per savaitę 1 kg svorio, o tai reiškia, sumažinti kalorijų suvartojimą kalorijų. Valgyti liesiau.

Minus 10 kilogramų per 2 savaites: paprasčiau nebūna

Norint numesti 10 kg, labai svarbu sveika mityba. Visada rekomenduojama prieš laikantis dietos numesti 10 svorio su gydytoju, kas geriausiai jums tinka.

numesti 10 svorio geriausias riebalų nuostolis

Į dienos valgiaraštį įtraukti daug daržovių ir vaisių. Rinktis liesą mėsą kalakutieną, vištieną, žuvįbaltymus ankštines daržoves pupeles ir kiaušinius.

numesti 10 svorio kaip deginti įstrižus riebalus

Vartoti visadalių grūdų makaronus ir duoną, o numesti 10 svorio baltą duoną, batonus ir bandeles. Gerti daug vandens ir liesą pieną, kuris papildytų organizmo kalcio atsargas. Kalorijų suvartojimą kasdien sumažinti — kalorijų, kad bendras kalorijų suvartojimas per dieną būtų mažesnis.

  • Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.
  • Norite pakeisti gyvenimo būdą ir numesti svorio? štai 10 patarimų
  • Klientų pasiekimai - Motyvuoti atletai
  • Lieknėk ir formuok aukštyn
  • Antra diena: Pusryčiai: 2 minkštai virti kiaušiniai, 1 stiklinė vandens su citrina; Pietūs: stiklinė jogurto, gramų virtos vištienos krūtinėlės; Vakarienė: gramų virtos vištienos krūtinėlės,  1 virtas kiaušinis, 1 apelsinas.
  • 10 kg atsikračiusi psichologė patarė, kaip sulieknėti: šios taisyklės laikosi japonai
  • Ar galite prarasti riebalus dėl pooping?

Būti fiziškai aktyvesniems. Mankšta ir kalorijų sumažinimas yra svarbiausi dalykai, norint sulieknėti. Išsikelti tikslą sudeginti — kalorijų per dieną.

Pranešti klaidą

Lengviausia sudeginti kalorijų yra nueinant apie 5 kg. Eiti tokiu žingsniu, kad šiek tiek paintensyvėtų kvėpimas, bet, kad būtų galima palaikyti pokalbį.

NUMEČIAU 15KG PER SAVAITĘ!?/VLOGMAS #2- Ieva

Kitos kalorijas deginančios veiklos yra važinėjimas dviračiu, šokiai, bėgimas, plaukimas, slidinėjimas ir pan. Norint išeikvoti rekomenduojamą kiekį kalorijų, dviratį minti reikia 41 — 68 min.

gandhi svorio metimas

Didinti ištvermę. Daugiau kalorijų sudeginti ir paspartinti medžiagų apykaitą galima, įtraukus į savo savaitės dienotvarkę ištvermės treniruotę. Raumenų audiniai degina kalorijas net poilsio metu. Kuo daugiau raumenų audinių, tuo daugiau kalorijų sudeginama per dieną.

Rekomenduojama įtraukti pratimus, kurie treniruoja visas pagrindines raumenų grupes pečių, krūtinės, nugaros, rankos ir kojos.

Marija, 28 metai

Tinka tokie pratimai atsispaudimai, pritūpimai, prisitraukimai, pratimai su svareliais, elastinėmis juostomis ir pan. Stiprinti kūną.

  • Balerinų dieta: per 10 dienų - 10 kg ir jokio alkio | jachta-trakai.lt
  • Ir numesti svorio
  • Kūnas lieknas adala
  • Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - jachta-trakai.lt
  • Geri patarimai, kaip numesti 10 kg per 10 savaičių | jachta-trakai.lt

Reikėtų išsikelti tikslą atlikti širdies ir kraujagyslių sistemą stiprinančius pratimus beveik kiekvieną savaitės dieną. Per savaitę kardio pratimus reikėtų daryti bent min. Rekomenduojama 2 — 3 dienas daryti jėgos, o likusias 2 — 3 dienas — ištvermės treniruotes. Laikantis tokio sporto grafiko ir subalansuotai maitinantis, galima per savaitę numesti 1 kg ir po 10 savaičių — 10 kg.

Vesti mitybos dienoraštį.

Lukas, 24 m., JAV

Mitybos dienoraštyje reikėtų kasdien pažymėti viską, ką per dieną suvalgote. Pasidalyti savo progresu su patikimu žmogumi, kuris palaikytų morališkai laikytis dietos ir sportuoti.

Be to, reikėtų sugalvoti savęs apdovanojimo sistemą, kuri motyvuoti nemesti tikslo. Pavyzdžiui, pažadėkite sau nusipirkti širdies ritmą ir aktyvumą nuolat stebinčią išmaniąją apyrankę, kai numesite 5 kg. Tai motyvuos tęsti susidarytą lieknėjimo planą, kol pasieksite trokštamų numesti 10 svorio.

Jūsų komentaras Komentarų nėra.

Svarbi informacija