Numesti svorio maitinančiai motinai

numesti svorio maitinančiai motinai

Jei palygintume paprastos ir ką tik pagimdžiusios moters, savo pienuku mažylį maitinančios mamos, valgiaraščius, jie daug kuo skirtųsi?

  1. Kultinis fit svorio metimas
  2. Bijau kad pienukas dings ar sumazes, o mano maziukui jo labai reikia Papildyta: pati imesiu siek tiek informacijos Kaip numesti svorį po gimdymo?
  3. Ar mesti svorį, jei maitini? - Mamos Žurnalas

Maitinanti mama gali valgyti tai, ką valgė besilaukdama. Tik reikia šiek tiek padidinti maisto raciono energinę vertę: paprastai per dieną žmogui reikia maždaug kilokalorijų, o nėščiosios poreikiai padidėja iki kcal, žindyvės - iki kcal. Juk pienas ir jo produktai yra lengviausiai įsisavinamas kalcio šaltinis, kurio dabar reikia ne tik mamai, bet ir kūdikiui.

Kaip lieknėti po gimdymo | jachta-trakai.lt

Tačiau jei pieno moteris nemėgsta, reikėtų suvalgyti g daugiau mėsos. Kad būtų aiškiau, galiu pasakyti, kad tai du, maždaug pusės delno dydžio gabalėliai mėsos. Taip pat būtina gerti šviežių daržovių ar vaisių sulčių.

Kaip misti lyg sumo imtynininkas, o atrodyti kaip Brusas Ly

Savo pienuku atžalėlę maitinanti moteris turėtų suvartoti apie tris litrus skysčių per parą. Ką valgyti mamai, norinčiai apsaugoti kūdikį nuo alerginių ligų? Alergija dažniausiai sergama, jei tėvai ir seneliai yra alergiški.

  • Geriausias meniu maitinančiai mamai - DELFI Gyvenimas
  • Riebalų deginimo įpročiai

Tačiau net 15 procentų kūdikių alergiją įgyja net jei niekas šeimoje jos neturi. Siekdamos išvengti šios ligos, besilaukiančios ir žindančios moterys turėtų nepiktnaudžiauti citrusiniais vaisiais, saldumynais. Taip pat po labai nedaug galima valgyti ir braškių, žemuogių, riešutų, chalvos, šokolado.

Beje, kad netrūktų kalcio, dažnai moterims patariama vartoti kuo daugiau pieno produktų, tačiau persistengus kūdikis gali tapti jautrus ir karvės pienui.

Ką daryti, jei svoris po gimdymo nekrenta, o auga?

Kokių produktų patartumėte vengti, kad kūdikiui nepūstų pilvuko? Kūdikių pilvo dieglius gali sukelti karvės, ožkos pienas, šokoladas, šokoladiniai saldainiai ar pyragaičiai, kofeino turintys gėrimai, sultys, kviečių, kukurūzų, avižų produktai, įvairūs riešutai, grybai, svogūnai, žalieji pipirai, visų rūšių kopūstai, numesti svorio maitinančiai motinai, žirniai, česnakai.

Jei jūsų kūdikėlis kenčia nuo pilvo dieglių, šių produktų reikia visai atsisakyti. Jei tokios bėdos nėra, galite paskanauti, bet nedaug.

Norint numesti svorio po gimdymo badauti nereikia

O kokie produktai skatina pieno gamybą? Valgis laktacijos neskatina. Todėl jei valgysite daug ir riebaus maisto, pieno tikrai nepadaugės - tik priaugsite svorio. Močiutės ir mamos dažnai siūlo gerti kmynų ar pienu balintos arbatos, valgyti chalvos.

Vienos moterys sako, kad joms tai padėjo, kitos - kad ne.

prarasti papildomų riebalų Zerona lieknėjimas

Liaudiškos priemonės neretai tikrai būna veiksmingos, tačiau šiuo atveju medicininių įrodymų, kad chalva ir kmynai paskatintų pieno gamybą, nėra. Beje, nepamirškite, kad chalva gali alergizuoti kūdikį.

Geriausias meniu maitinančiai mamai

Kokių produktų galėtų nebūti pagimdžiusios mamytės šaldytuve? Sveikiausias yra troškintas ir šviežias maistas. Todėl siūlyčiau nevalgyti rūkytų gaminių ir ant numesti svorio maitinančiai motinai kepto maisto, kurie turi kancerogeninių medžiagų bei dirgina skrandį. Jei labai norisi, geriau pirkti vytintų maisto produktų. Na, ir bene pats svarbiausias daugumai moterų klausimas - kaip pagimdžius atsikratyti antsvorio?

numesti svorio maitinančiai motinai svorio metimas per 40 sėkmės istorijų

Svarbiausia tiek per nėštumą, tiek per žindymą yra visavertė mityba. Nereikia pamiršti, kad apetitą didina nuovargis, todėl kiek įmanoma daugiau ilsėkitės, miegokite, eikite pasivaikščiotireguliariai sverkitės. Nepamirškite, kad stresas apsunkina gyvenimą, todėl nesilaikykite drastiškų dietų, nes gali dingti pienas.

Jei pagimdžius svoris nekrinta taip greitai, kaip norėtųsi, neskubėkite.

Klausimai-atsakymai 1.

Antsvorio geriausia atsikratyti nustojus žindyti kūdikį. Tačiau jei manote, kad be dietos neapsieisite, atkreipkite dėmesį į kelis dalykus: - Nevalgykite visko, kas papuola po ranka, ypač saldumynų.

Komentuoti

Galvokite, ką valgote. Tik nepamirškite, kad jei labai norisi, saldumynų atsisakyti nereikia - juk geriau suvalgyti keletą saldainių, negu kankintis ir vieną dieną neištvėrus iš karto sukirsti pusę torto. Nepamirškite, kad geriau troškinti, o ne kepti patiekalai. Ką daryti toms moterims, kurios, žindydamos kūdikį, neturi galimybių sportuoti ir jaudinasi, kad antsvorio liks? Baimintis nevertėtų. Juk sportuojame tam, kad būtų geresnė savijauta.

numesti bet kokį svorį mesti riebalų svorį

Jei labai bijote, kad buvęs svoris niekada nebegrįš - stebėkite save. Paprastai buvusias formas moterys atgauna praėjus pusei metų po gimdymo.

numesti svorio maitinančiai motinai

Jei taip neatsitiko, pažiūrėkite, kiek kilogramų numetate per mėnesį. Svorio netekimas jaučiasi riebesnis mamytė kas mėnesį turi prarasti maždaug po 2 kg. Jei buvote priaugusi daugiau, nei būtina, nereikalingi kilogramai tirps ilgiau. O jei vis dėlto matysite, kad pačioms sulieknėti per sunku ar žindant svoris visai nekrito, kreipkitės į specialistus.

numesti svorio maitinančiai motinai

Svarbi informacija