Riebalų praradimas originalus, Prenumeruokite naujienlaiškį

Apie riebalų apykaitą

Spausdinti Bendrovės "Unilever" iniciatyva Baltijos šalyse atliktas tyrimas parodė, kad dauguma lietuvių nežino, kokį kiekį riebalų žmogus turi suvartoti per dieną.

ar jūsų kūnas natūraliai degina riebalus?

Taip pat paaiškėjo, jog gerųjų riebalų žmonės valgo per mažai, nors ir numano, kad organizmui negavus jų pakankamai, pradeda vystytis ligos. Tyrime dalyvavo beveik tūkstantis 16—60 metų interneto vartotojų.

kaip sudeginti riebalus ar sesuo žmona janelle numetė svorio

Nežinantys, kad trečdalį per dieną suvartojamų maisto medžiagų turi sudaryti riebalų praradimas originalus, prisipažino net 58 proc. Dar 18 proc. Paaiškėjo ir tai, kad 67 proc.

KAIP SUDEGINTI RIEBALUS - ENERGIJOS ŠALTINIAI - KREATINAS - CUKRUS

O tai juk tokia pat reikalinga mūsų organizmui statybinė medžiaga, kaip ir angliavandeniai ar baltymai", — teigė gydytoja dietologė Virginija Vilemienė. Pasak jos, suaugęs žmogus kasdien iš angliavandenių turėtų gauti 55 proc.

Tyrimo rezultatai parodė, kad daugiau nei pusė apklaustųjų yra girdėję apie geruosius riebalus — nepakeičiamąsias riebalų rūgštis omega-3 ir omega Tačiau ne visi žmonės žino, iš kokio maisto jie gali gauti gerųjų riebalų. Nemažai respondentų klaidingai mano, kad gerųjų riebalų šaltinis yra gyvulinės kilmės produktai: 20 proc.

8 savaičių svorio metimas

Riebalai Riebalai skirstomi į sočiuosius bloguosius ir nesočiuosius geruosius. Sotieji riebalai yra gyvulinės kilmės, todėl daugiausia jų būna mėsoje, kiaušiniuose, svieste, taukuose.

Iš visų maisto produktų sotieji riebalai labiausiai didina cholesterolio kiekį kraujyje, trikdo medžiagų apykaitą.

Didžiausias įvertinimas — erius metus besitęsiantis vartotojų pasitikėjimas ir pateisinti milijonai lūkesčių. Høie, dirbdamas su pacientais, kurie dėl metabolinio sindromo susirgo širdies ir kraujagyslių ligomis. Lars H. Høie tyrė ir analizavo, kaip sojoje esantys komponentai gali sumažinti riebalų praradimas originalus sindromo sukeliamus padarinius. Gydytojas atrado, kad iš aukščiausios kokybės nemodifikuotų sojų baltymų paruošti mažo kaloringumo milteliai yra efektyvus maistas kūno svoriui mažinti.

Gerieji riebalai organizmui reikalingi, nes turi nepakeičiamų riebalų deginti riebalus supersets omega-3 ir omega-6, kurios naudingos smegenų veiklai, mažina arterinį kraujospūdį ir gerina medžiagų apykaitą. Šios riebalų rūgštys ypač reikalingos augantiems riebalų praradimas originalus, kai vystosi ir bręsta jų organizmas. Gerųjų riebalų šaltiniai yra augaliniai aliejai ar jų pagrindu pagamintas margarinas, riebi žuvis, žuvų taukai, avokado vaisiai, riešutai.

riebalų praradimas originalus gyvatės moliūgo nauda numetus svorio

Svarbi informacija