Naudodami svorius deginsite riebalus

naudodami svorius deginsite riebalus

Aš treniravausi apie metus savo rūsyje. Kilnojau svorius, kuriuos man buvo padovanoję tėvai, per vienerias Kalėdas. Skaičiau daug žurnalų ir treniravausi kiekviena naktį, darydamas įvairiausius pratimus, kuriuos buvo galima atlikti su hanteliais, štanga ir suoliuku. Netrukus aš į tai įsitraukiau ir tai tapo mano aistra. Aš mėgau tą jausmą, kilnojant svorius kiekvieną naktį.

Galiausiai aš paprašiau savo tėvo, kad leistų man eiti į tikrą sporto salę ir jis sutiko. Buvau laimingas, nes galėjau atlikti viską ką buvau matęs žurnaluose ir nebuvau suvaržytas ties turima įranga namuose. Pirmą dieną, kai atvykau, mane užvaldė visi tie svoriai ir treniruokliai, kuriuos mačiau. Žvalgydamasis aš supratau, kad padariau daug klaidų, kurios kitus naudodami svorius deginsite riebalus galėtų atkalbėti eiti į salę.

Štai 10 klaidų sąrašas, apie kurias norėčiau, jog bučiau žinojęs anksčiau. Pagrindinės pradedančiųjų klaidos 1 klaida: ego savęs pačio kėlimas Tai bene didžiausia klaida, kurią gali daryti sportininkas. Tai per didelio svorio kėlimas, norint padaryti įspūdi draugams, merginai ar labiau patyrusiems sportininkams. Iš asmenines patirties aš galiu jums pasakyti, jog niekas manęs taip neprajuokina, kaip jaunas vaikinukas keliantis per naudodami svorius deginsite riebalus svorį netaisiklingai, kad tik padarytų įspūdį kitiems.

Kaip sulieknėti

Dauguma pradedančiųjų pervertina savo jėgas, kiek jie gali iškelti. Galiausiai patyręs sportininkas juokiasi ir lieka tikrai nesužavėtas tuo ką pamatė. Taisyklingas svorio kėlimas yra naudingesnis ir sudėtingesnis, negu svorio mėtymas ir savęs pačio apgaudinėjimas, lyg kokio maniako.

Tai puiki vieta, bakterijų plitimui.

AEROBIKA SVORIO METIMUI? AIŠKU, KAD NE!

Reikia įsitikinti, jog tu esi kuo labiau higieniškas. Tai reiškia, kai pasinaudoji treniruokliu ar kuriuo nors suolu, baigęs pratimą, nuvalai treniruoklį. Taip pat, kai pasinaudojate tualetu, nusiplaukite rankas. Ar jūs norėtumėte gulėti ant prakaituoto suolo? Ne, taigi kodėl kas nors kitas turėtų norėt.

Jūs esate geriausias savo metabolizmo vertintojasir jaučiate - jis lėtėja ar ne. Jūs matote sulėtėjusio metabolizmo rezultatus žiūrint į veidrodį ar apsimaunat kelnes, kurias pirkote prieš metus. Tačiau, yra mažyčių paslapčių ir nuorodų, kaip išlaikyti savo metabolizmą stiprų ir energingą. Jei pastebėjote kad jūsų metabolizmas yra šiek tiek vangus, nepulkite į paniką!

Taigi įneškite ir nuo savęs šiokį tokį indėlį ir padėkite užkirsti kelią mikrobų plitimui salėje. Mažiausiai ko jūs norėtumėte, tai susirgti ir praleisti treniruotes. Atminkite, kad geriausiai išmokstama, matant pavyzdį. Kaip mano mama sakydavo, jei ką nors išmoksi kitsui lieknėjimas jaunas, tu tai visada darysi. Neišmėtykite svorių ir hantelių bet kur, padėkite juos i jiems priklausančias vietas.

Negaliu pakęsti, tos netvarkos ieškant kažkur numesto svorio. Aš ir taip praleidžiu nemažai laiko tvarkydamas juos po savęs. Tai labai erzina, kai kiekvienam pakartojimui turi ieškoti svarmens visoje salėje.

Išmėtyti svoriai ir hanteliai sudaro netvarkingos salės naudodami svorius deginsite riebalus, taip naudodami svorius deginsite riebalus tai gali būti pavojinga.

  1. Kaip sulieknėti | jachta-trakai.lt
  2. Sumažinkite suknelės ar kelnių dydį per 30 dienų
  3. Svorio prarasti grafika
  4. Deje, bet visi šie žmonės randasi neteisingam kelyje.
  5. AEROBIKA SVORIO METIMUI? AIŠKU, KAD NE!
  6. Стратмор отрешенно кивнул: - Он вернется сегодня вечером.

  7. Deginimas riebalų kūno įvyniojimas

Naudodami svorius deginsite riebalus gali užkliūti ir taip susižeisti. Nepalikit svorių, visur aplink. Aš žiūriu į svorius, kaip į savo žaislus.

Sumažinkite suknelės ar kelnių dydį per 30 dienų

Kai buvau dar vaikas, man pasakė sudėti žaislus i jų vietas. Taigi sudėkite viską, kaip priklauso, nes tai mano nauji žaislai. Aš suprantu, kad salė, tai vieta kur žmonės ateina ne tik sportuoti, bet ir bendrauti. Bet reikia įsitikinti, jog treniruotei skiri daugiausia dėmesio, o ne bendravimui.

Svorio kontrolė Archives - jachta-trakai.lt

Aš matau daug naujokų atliekant pratimą nesusikaupus ir kalbantis, kai tuo metu kas nors laukia kol jis nulips nuo treniruoklio. Taip pat atminkite, jog yra žmonių kuriuos galite trikdyti savo kalbomis ir išmušti juos iš vėžių. Naudodami svorius deginsite riebalus susikaupti treniruotėje, jei jūsų mintys yra kažkur kitur.

Radęs tokius naujokus aš jiems pasakau, jog trumpas pokalbis nieko blogo, bet nereikia į tai įsijausti, kad tai stabdytų jūsų treniruotę. Draugiškas pajuokavimas gerai, bet per daug bendravimo salėje, neprives prie gerų rezultatų.

naudodami svorius deginsite riebalus riebalų nuostoliai virš 30

To priežastis neužsukami svoriai. Svoris laisvai juda ir sukinėjasi, taip yra prarandamas balansas. Kai esi naujokas ir atlieki pavyzdžiui štangos spaudimą, yra labai svarbu išlaikyti štangos balansą, nes pradėjus treniruotis raumenys gali būti nevienodai stiprūs, ir štanga gali naudodami svorius deginsite riebalus į šoną.

Tokiu atveju svoriai pradės slysti i tą pusę kuri silpnesnė, taip nenutiks, jei naudosite užsukimus.

Pradedančiųjų klaidos, kurios trukdo siekti rezultatų

Esu matęs daug dalykų salėje, bet niekas manęs taip negąsdina, kaip svorio kėlimas ir visų svorių pamėtymas, vien dėl to, kad nenaudojami užsukimai. Mažiausia ko jūs norite, tai statyti save į pavojingą padėtį. Užsukite svorį ir tada dirbkite, negalvodami, jog gali nukristi svoriai. Daugiau svorio, daugiau serijų, daugiau pakartojimų.

Aš esu tas kuriam svarbiau kokybė, o ne kiekybė.

naudodami svorius deginsite riebalus mano vaikas turi numesti svorio

Taip, aš taip pat mėgstu daug treniruotis, bet visada yra riba. Visi pradedantieji turėtų naudoti viso kūno treniruotes ir skirti daugiausia 5 serijas didžiausioms raumenų grupėms.

Pradedančiųjų klaidos, kurios trukdo siekti rezultatų

naudodami svorius deginsite riebalus Pakartojimų skaičius turėtų būti Poilsio laikas neturėtų viršyti 90 sekundžių. Labai gerai daryti 60 sekundžių poilsio pertraukėles tarp serijų, bet iki to reiks padirbėti. Galiausiai svoris ne visada turi didėti kiekvieną treniruotę. Jūs turite sugebėti taisyklingai ir nesunkiai atlikti visas serijas su tam tikru svoriu, bent pora savaičių, kad galėtumėte padidinti svorį.

Niekada nedėkite svorio vien tam, kad pabandytumėte atlikti daugiau. Kokybė yra svarbiausia. Bet pasitaiko, kad atliekant pratimus jie, neišlaiko taisyklingos formos.

Netinkamai keliamas svoris jus prives tik prie traumos ir nieko daugiau.

Apie bėgiojimą kaip apie riebalų deginimo įrankį

Vienas pavyzdys, tai žiūrėti į žmones kurie atlieka neplinus prisitraukimus. Vietoj to, kad pilnai ištiestų rankas nusileisdami, jie tiesiog pasiekę ribą, kai rankos yra 90 laipsnių kampu per alkūnes, vel traukiasi į viršų. Toks darymas lygu nieko nedarymui. Labai pavojinga yra atlikti tokius pratimus, kaip pritūpimai ar įtūpstai, naudojant netinkamą laikyseną, nes yra labai tikėtina, naudodami svorius deginsite riebalus gausite kelio traumą.

Žiūrekite paveikslėlius, skaitykite ir stebėkite video, kaip atlikti pratimus išlaikant puikią laikyseną.

5 dalykai, kuriuos vakare daro norintieji sulieknėti

Jei vistiek kyla neaiškumų dėl pratimo atlikimo, pasiklauskite salėje esančio trenerio. Naudodami svorius deginsite riebalus anksčiau minėjau kokybę, tai naudokite kokybišką formą ir gaukite kokybiškus rezultatus. Kai į salę ateina jauna mergina, dažniausiai ji eina prie kardio treniruoklio.

  • 60 svarų svorio metimas per 4 mėnesius
  • Bėgimas – tai blogiausias būdas lieknėjimui | jachta-trakai.lt
  • Granolos batonėliai numeta svorio
  • Ieškoti 6 būdai suaktyvinti svorio metimo hormonus Subalansuota mityba ir sportas yra neatsiejama lieknėjančių žmonių kasdienybės dalis.
  • Bėgimas — blogas būdas atsikratyti riebalų ir ne pats geriausias sprendimas sustiprinti širdies-kraujagyslių sistemą, bet kažkodėl jis tapo populiariausia fizinio aktyvumo rūšimi pasaulyje po vaikščiojimo.

Tokios, kaip ji yra žinomos, kaip kardio triušiukai. Kai į salę ateina jaunas vaikinas, jis iš karto patraukia link svorių. Merginos daro kardio treniruotes, vaikinai kilnoja svorius ir visi jie tikisi pasiekti norimų rezultatų. Aš čia, kad jums pasakyčiau, jog bet kurios lyties atstovai nesuderinę kardio ir svorių treniruočių, negaus pakankamai naudodami svorius deginsite riebalus rezultatų.

Merginos jūs neturėsite ryškaus ir lieso raumens vien darydamos kardio treniruotes.

naudodami svorius deginsite riebalus terminiai kostiumai svorio metimui

Jūs tik deginsite raumenį, kurį turite ir prarasite savo apvalumus, kurie mums vaikinams taip patinka. Vaikinai jūs negalite tapti liesi arba užsiauginti daug raumenų vien kilnojant svorius.

svorio metimo podcast as svorio metimo užimtumo grafikas

Jūs taip pat turite daryti kardio ir deginti kūne esančius riebalus. Suprantama, bet jūs turite žinoti, jog svarbiausi jūsų raumenys yra širdis ir plaučiai. Jei jūsų širdies ir kraujagyslių sistema nėra geros būklės, jūs turėsite ilgiau ilsėtis tarp serijų, kol vėl atgausite gerą kvėpavimą.

Per savaitę aš daryčiau naudodami svorius deginsite riebalus treniruotes su svoriais ir kardio treniruotes po 30min. Pradedantiesiems aš visada sakau, kad turėtų užrašus ir ten rašytų viską ką atlieka. Būtų gerai, kad jie turėtų treniruočių programą. Kurios pagalba būtų matyti, koks raumuo kurią dieną pradirbamas, kardio treniruočių laikas, taip pat serijos, pakartojimai ir koks svoris reikalingas vienam ar kitam pratimui.

Bėgimas – tai blogiausias būdas lieknėjimui

Naujokai susipainioja sudarinėdami savo planus, jie laukia kol nueis į salę ir tiesiog daro, tai kas jiems patinka. Be tikslo siekimo, rezultatai nebus tokie kokių buvo tikėtasi.

Dabar nesunku rasti programą pagal kurią gali treniruotis, tik nereikia griebtis tų kurias naudoja profesionalūs sportininkai. Jūs galite treniruoti savo užpakalį, turėdami idealią treniruočių programą, atlikdami naudodami svorius deginsite riebalus taisyklingai ir palaikant intensyvumą, bet kol jūs neturėsite geros mitybos, jūs nenukeliausite niekur. Treniruotės ir mityba, šie dalykai būtinai turi būti suderinti.

naudodami svorius deginsite riebalus dešimtys vienetų svorio

Tik vienas iš šių dviejų dalykų negali vesti jūsų į sėkmę. Nedarykite tokios klaidos, kai salėje sunkiai treniruojatės, bet nesugebate valgyti sveiko maisto vien dėl to kad nenorite, nes taip jūs tik švaistysite savo laiką. Skirkite laiko tam, kad galėtumėte tikrai gerai pavalgyti, tik taip pasieksite norimų rezultatų.

Pradedančiųjų klaidos, kurios trukdo siekti rezultatų was last modified: liepos 14th, by noname This entry was posted in Pradedantiems. Bookmark the permalink. Sužinok daugiau!

Svarbi informacija