Kaip nukreipti riebalų deginimą

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

No Comments on 5 mitai apie sportą ir riebalų deginimą Kai suprasite, kad kalorijų deficitas yra vienintelis dalykas, dėl kurio netenkame riebalų, tikriausiai pradėsite sukti galvą apie kitus dalykus, kuriuos girdėjote apie riebalų dingimo priežastis. Tai atskiros temos, kurias apžvelgsime kituose straipsniuose.

Shulman svorio kritimas

Aš kalbu konkrečiai apie sportą čia ir apie daugybę riebalų deginimo mitų. Išsklaidykim šiuos mitus.

kaip nukreipti riebalų deginimą kaip numesti skysčių

Riebalus galima deginti konkrečios kūno vietos Sklindo idėja, kad yra specialių pratimų, skirtų konkrečių kūno vietų riebalų deginimui. Kaip ir atliekant pilvo preso pratimus, deginami pilvo riebalai, nugaros pratimai degina nugaros riebalus, kojų pratimai degina kojų riebalus, krūtinės pratimai nukreipiami į vyro krūtis, veido pratimai atsikrato veido riebalų ir pan. Tai iš tikrųjų nėra tiesa. Nes pratimai yra skirti raumenims, o ne riebalams ant kaip nukreipti riebalų deginimą raumenų.

Rankų lieknėjimo mityba

Tai tik kvailas mitas, ne kartą paneigtas tiek realiame pasaulyje, tiek tyrimuose. Tai taip pat mitas ir dėl dviejų skirtingų priežasčių: Pirma, nors kai kurie pakartojimų diapazonai gali būti daugiau ar mažiau idealūs tam tikriems tikslams pasiekti, raumenys gali būti statomi VISUOSE pakartojimų diapazonuose, nepriklausomai nuo to, koks aukštas jis gali būti.

Kaip Numesti Svorio? - Pagal Jūsų Kūno tipą!

Antra, nėra nieko, kas atsitinka, kai jūs naudojate mažiau svorio ar daugiau pakartojimų, o tai staiga suteikia pratimui stebuklingą sugebėjimą susitelkti į riebalus ant jūsų treniruojamos kūno dalies. Iš tikrųjų kaip nukreipti riebalų deginimą dalykas, kuris gali nutikti, kai pakeičiate sunkesnį svorį raumenims augti į lengvesnį svorį numanomu riebalų deginimo tikslutai yra stimulo, kuris suteikia jūsų kūnui priežastį išlaikyti jūsų turimą raumenį sumažinimas… dėl to gali sumažėti raumenys.

Tai yra visiška priešingybė tam, ką norite daryti, kai bandote mesti svorį neprarasdami raumenų masės. Jūsų kūnas nežino ir nerūpi, kokį pratimą jis kaip nukreipti riebalų deginimą ar kokią įrangą jis naudoja. Ir nė vienas iš jų negali būti tiesiogiai nukreiptas į kūno riebalus.

Nuorodos kopijavimas

Ale, jei norite būti didelis ir stambus, atlikite šiuos pratimus ir šias treniruotes, tačiau jei norite būti liekni, tonuoti ir ryškūs, atlikite kaip nukreipti riebalų deginimą pratimus ir šias treniruotes, nes jie skirti būtent šiam kūno tipui.

Atsiprašau bet ne. Viskas, ką galite padaryti, tai prarasti ar įgyti raumenis ant tos prarasti riebalai, tada didėja dalies, arba prarasti arba priaugti riebalų toje kūno dalyje. Ir jei man reikės vėl pasikartoti, aš tai padarysiu: nėra nieko, ko negalėtumėte padaryti išskyrus riebalų nusiurbimąkad susitelktumėt į tam tikrą riebalų sritį tam tikroje kūno vietoje, taip pat negalite tiksliai pasirinkti, kur numesite svorį.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Tai neįmanoma. Tai yra mėšlina koncepcija, kurią bandoma parduoti moterims ir kuri tęsia įvairius neproduktyvius mitus apie treniruotes su svoriais. Kardio ir Metabolinės treniruotės degina riebalus.

Galiausiai, mes turime labiausiai paplitusius riebalų deginimo pratimus: kardio ir metabolines treniruotes.

8 pratimai riebalų pašalinimui apatinėje pilvo dalyje

Kai kas nors nusprendžia pradėti sportuoti norėdamas numesti svorio, tai yra tas užsiėmimas, kurį jie dažniausiai daro. Kadangi tipiniam žmogui susidaro įspūdis, kad paprasčiausias šios treniruotės reiškia riebalų praradimą. Bet tai nebūtinai tiesa, nes tokia mankšta — savaime — nesukelia riebalų praradimo. Tai degina kalorijas. Ir tik tuo atveju, jei kartu su jūsų dieta bus nuolatinis kalorijų deficitas, iš tikrųjų bus prarasta kokia nors reikšminga kūno riebalų dalis.

pasidarykite savo liekninančio kūno įvyniojimą geriausias riebalų nuostolių peptidų derinys

Deja, to neužtenka, nes dauguma šių dalykų yra tiesiog neveiksmingos nesąmonės, o dalykus, kurie gali veikti pvz. Tai reiškia, kad nepaisant to, kiek kalorijų sudeginate per treniruotes, jie nesudegins riebalų, jei vis tiek valgote tokį kiekį, kuris neleidžia susidaryti deficitui.

  1. 14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus - DELFI Sveikata
  2. Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio
  3. Tai aktuali Evos Valčak iš Varšuvos nuotrauka.
  4. Geriausias būdas protingai numesti svorio

Taigi tai, kas suprantama, yra tai. Kiekviena mankštos rūšis, sudeginanti reikšmingą kalorijų kiekį, GALI sukelti riebalų praradimą … bet tik tuo atveju, jei tai lemia nuolatinį kalorijų deficitą, atsirandantį kartu su jūsų dieta. Jei taip iš tikrųjų atsitiks, deginsite riebalus.

kaip nukreipti riebalų deginimą kaip svorio netekimas iš organizmo

Svarbi informacija