Kaip numesti svorio virš 55 metų

kaip numesti svorio virš 55 metų

Riebalai nestorina, o jų su maistu tikrai reikia: dietistė Kurpienė patarė, ką valgyti kuo dažniau   48 Vitalijaus pokyčių procesas prasidėjo metų kovo mėnesį ir intensyviai truko pusantrų metų. Per juos vyras nuolat konsultuodavosi su gydytoja dietologe.

Klientų pasiekimai

Pašnekovas neslepia — šiuo metu jis sveria 80 kilogramų, tuo yra patenkintas ir daugiau svorio mesti neketina. Dabartinis tikslas yra palaikyti tokią pat mitybą bei riebalinę masę pakeisti raumenimis. Buvau apsileidęs, sportas nebuvo mano kaip numesti svorio virš 55 metų dalis. Net ir vaikystėje nemėgau sportuoti ar judėti — kai kiti vaikai bėgiodavo po kiemą, karstydavosi po medžius, aš to nedarydavau, nes man nepatikdavo.

  1. Tik štai maisto medžiagos, kurios yra reikalingos įvairioms amžiaus grupėms, yra savitos, ypatingos.
  2. I dalis: mergina, atsikračiusi 55 kilogramų, padeda kitiems mesti svorį Tatjana Rybakova Alfa.
  3. Sportas: nuo 6 savaitės, po 3 kartus.
  4. Kaip greitai numesti svorio?
  5. Pagrindiniai svorio metimo principai 4.
  6. Geriausia svorio metimo programinė įranga

Nedaug kas pasikeitė ir užaugus bei pradėjus gyventi savarankiškai. Vitalijus sako, kad ilgą laiką neturėjo jokio maisto režimo ar mitybos plano, valgydavo kada nori ir kiek nori, nuolat užkandžiavo. Nepadėjo ir tai, jog vyras tuo metu dirbo sėdimą darbą.

Sekite mus:

Manau, kad mūsų visuomenėje vyrui vis dar nėra įprasta kreiptis į dietologus, nors požiūris po truputį ir keičiasi. Todėl pradėjau svorį mesti pats, lankytis sporto klube, daryti kardiotreniruotessumažinau maisto kiekį, todėl pradėjo kristi svoris. Vitalijus Stankevič © Asmeninio albumo nuotr.

kaip numesti svorio virš 55 metų

Taip pat, kad esu vegetaras, o tai irgi apriboją maisto pasirinkimą. Padarėme kūno masės tyrimą, kad būtų nustatyta, kiek kūne yra riebalų ir kiek raumenų.

kaip numesti svorio virš 55 metų kaip pašalinti šoninius riebalus

Tuo pat metu pašnekovas pradėjo lankyti sporto klube vykstančias grupines treniruotes ir prisimena, kad jų metu nebuvo nei vieno kreivo žvilgsnio iš kitų sportuojančiųjų, tai skatino nepasiduoti. Treniruotes vedusi Viktorija Kovalskaja vėliau tapo ir Vitalijaus asmenine trenere.

Kaip numesti svorio?

Ji, pasak pašnekovo, ne tik paaiškino kiekvieno judesio naudą ir poveikį kūnui, bet ir kasdien motyvuodavo nepasiduoti bei siekti užsibrėžto tikslo. Taip pat atsirado mitybos režimas, dabar valgau mažesnėmis porcijomis, bet dažniau.

Gydytoja man aiškiai pasakė, kad tai neturėtų būti drastiškas svorio kritimas, per mėnesį daugiausiai galėjau numesti kg. Maistas tapo įvairesnis, šaldytuve atsirado daugiau daržovių, taip pat daug daugiau maisto pašnekovas pradėjo gamintis pats namuose.

Vlog'as #23. KĄ AŠ VALGAU PER DIENĄ?

Cikanavičiūtės — kuo mažiau maisto kepti keptuvėje. Taip ir padariau, šis patarimas tikrai suveikė. Pašnekovas neslepia — pradėti keisti savo gyvenimo būdą tikrai nebuvo lengva, tačiau po pirmųjų savaičių viskas tapo daug lengviau.

kaip numesti svorio virš 55 metų

Buvo akimirkų, kai norėjosi viską mesti, kaip numesti svorio virš 55 metų po kiek laiko kūnas įprato ir dabar tokia mityba man labai patinka. Juokinga, bet sunkiausia buvo ne pradėti valgyti reguliariai.

kaip numesti svorio virš 55 metų

Didžiausią galvos skausmą sukėlė vis besikeičiantys drabužių dydžiai — tik nusipirkus naujas kelnes ar marškinius, po poros mėnesių jie jau nebetikdavo, nes paprasčiausiai būdavo per dideli. Bet paaiškinus, kad esu stebimas gydytojos, laikausi jos rekomendacijų, o ne darau taip, kaip pats sugalvojau, jie nurimo ir sakė nesustoti.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Stankevič prisimena, jog pradėjus sportuoti, neilgai trukus pajautė, kaip keičiasi kūnas. Pašnekovo dienos režimas visada toks pat, nes, pasak jo, tai itin svarbu žmogaus organizmui, jog jis nebūtų išbalansuotas. Tarp pietų ir vakarienės, kuri būna 18 valandą, taip pat suvalgau užkandį ir dar vieną prieš einant miegoti.

Bijoti nukrypti nuo plano — tikrai neverta Tikriausiai visi esame girdėję, jog kai kurie žmonės, neretai vyrai, mėgsta sakyti, kad nuo mažesnių arba pagal jų svorį reikalingų maisto porcijų jie niekaip nepavalgytų.

Marija, 28 metai

Paklausus Vitalijaus, ar jo nekankina alkio jausmas, pašnekovas patikina, kad tikrai ne. Be to, tarkime tos pačios kaip numesti svorio virš 55 metų gali būti tikrai sočios — juk ant jų gali būti ir sūris, graikiniai riešutai, kartu patiekiama pilno grūdo duona. Taip pat, pasak jo, nevertėtų ir bijoti, kad sveikas maistas greitai nusibosta. Vitalijus sako, kad svarbiausia būti išradingiems ir vis išbandyti kažką naujo.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Tada E. Cikanavičiūtė man paaiškino, jog to bijoti nereikia, nes retkarčiais nutinkantys maži nukrypimai tikrai nieko nepakeis. Svarbiausia, kad tai būtų saikinga ir netaptų nauju įpročiu, — sakė Vitalijus. Bet jei kartą per savaitę suvalgysiu mažą jo gabalėlį per pietus, nieko tokio nenutiks. Tačiau jei jį pradėsiu valgyti kasdien ir ne po gabalėlį, o po visą gabalą, gerų rezultatų irgi nebebus.

Svarbi informacija