Priverskite kūną į riebalų deginimo režimą, Lieknėjimas: mitai ir tikrovė - Cista -

Atsikratykite Riebalų per 2 savaites! #1 Mitybos Planas Lieknėjimui AKCIJA

Cista Lieknėjimas: mitai ir tikrovė Nustatyti tvarką yra daugelio moterų svajonė.

Lieknėjimas: mitai ir tikrovė

Tačiau bandymai jį įgyvendinti ne visada baigiasi sėkmingai. Ir dažnai tai yra mitas apie svorio praradimą, kuris tampa kliūtimi kelyje į harmoniją. Ar yra paprastas ir tikras būdas atsikratyti riebalų? Ar galima numesti svorį tik "probleminėse srityse"? Mes aptarsime mitus, labiausiai paplitusius tarp svorio.

Mitai ir jų atsisakymai Pasninkavimas, praleidžiant maistą, pašalinant riebalus ir angliavandenius iš dietos, maisto papildų ir pagerėjusio alkoholio vartojimo režimo - šiuos metodus išbandė tūkstančiai moterų.

Tačiau prieš pakartodami savo patirtį, jūs turite suprasti, kaip atskirti mitus nuo realybės prarasti svorį.

#SAVAITĖS RECEPTAI Sveikos Mitybos Planas Svoriui Mesti (Riebalų Deginimas)

Nevalgykite po 6 valandų Pirmasis mitas apie svorio praradimą - negalima valgyti po Tačiau ankstyva vakarienė neapsaugos nuo antsvorio, jei kitu metu jūs persivalgysite, viršydami reikalingą kiekį kalorijų kūno. Stenkitės svorio tik dėl vakaro bado, sukelia stresinę būseną, kuri galiausiai sukelia nemiga ir nakties dietos suskaidymą. Miegoti su tuščiu skrandžiu nėra lengva ir kenksminga, ypač žmonėms, turintiems problemų su virškinamojo trakto.

Žmonių, prarijusių svorį, gynėjai teigia, kad dieta "minus 60", pagrįsta maisto atmetimu pogalioja.

Kaip ištirpdyti pilvo riebalus?

Tačiau ši energetinė sistema, be rekomenduojamo vakarienės laiko, numato keletą valgymo apribojimų, taip pat ir ankstyvo miego dienos režimą. Tinkamas sprendimas būtų valgyti vakarienei, dažniausiai baltymui, maistui pagal jūsų gyvenimo ritmą. Normaliam virškinamojo trakto veikimui, kuris yra sėkmingo svorio sumažinimo raktas, rekomenduojama vakarieniauti 3 valandas prieš miegą.

Norėdami numesti svorio, turite numirti badą Antras mitas dėl svorio netekimo - badavimas padės. Žinoma, jei jūs nevalgote - svoris sumažės. Bet tai įvyks daugiausia dėl vandens ir raumenų masės, o ne priverskite kūną į riebalų deginimo režimą nuostolių.

priverskite kūną į riebalų deginimo režimą vyrų karščio bangos ir svorio metimas

Be to, kuo ilgiau ar dažniau jūs atsisakote sau maisto, tuo sunkiau bus ateityje prarasti svorį. Kūnas pereis priverskite kūną į riebalų deginimo režimą išgyvenimo būdą - sutaupys taukus priverskite kūną į riebalų deginimo režimą progą ir labai nenoriai dalinsis su sukaupta.

Todėl bado nauda - tik mitas, nesukeliant stabilaus ir sveiko svorio. Bet kokie angliavandeniai sukelia svorio padidėjimą. Trečiasis mitas apie svorio praradimą - numesti svorį, angliavandenių turinčius maisto produktus turėtų būti pašalintas, nes tai yra papildomos kalorijos.

Bet čia viskas nėra taip paprasta. Angliavandeniai yra "greitas" ir "lėtas". Pirmieji yra lengvai paverčiami gliukozės rūgštimi ir absorbuojami, tačiau ilgai ne sočiųjų, pastarieji palaipsniui atpalaiduoja ir ilgina sotumo jausmą.

8 paprasti būdai paspartinti metabolizmą

Žinoma, maisto produktai, kurių sudėtyje yra didelė dalis angliavandenių, kalorijų. Tačiau jų atmetimas yra klaidingas dėl kelių priežasčių. Pirma, be angliavandenių neįmanoma išvengti nuovargio, mieguistumo ir jėgos praradimo. Ir ateityje gali atsirasti daugiau rimtų pasekmių sutrikus virškinimo organams.

Antra, "lėtų" angliavandenių naudojimas yra visiškai suderinamas su svorio praradimu.

30 mitai apie svorio praradimą: sunaikinti ir veikti

Pakanka sumažinti porcijas ir teikti pirmenybę mažai glikemijos indeksui daržovės, pieno produktai, kiaušiniai, miežiai, grikiai ir sūrio košė, vaisiai, riešutai ir tt. Geras pavyzdys yra svorio sumažėjimas grūduose. Gaukite riebalų Priešingai nei populiarus mitas, maisto produktai, kuriuose yra riebalų, nėra priešiški svorio netekimui. Jie yra gerai prisotinti ir, vartojami protingai, nesikiša į svorio praradimą. Didelis kaloringumo riebalinis maistas iš dalies kompensuojamas energijos suvartojimo jų virškinimo.

Šių maisto produktų svorio praradimas galimas, jei valgysite tinkamas riebalas, esančias žuvyje, mėsoje, augaliniame aliejuje, sėklose, avokaduose ir riešutuose. Jie yra daug sveikesni ir saugesni nei "greiti" angliavandeniai, taip pat reikalingi moterų sveikatai.

Mitai ir jų atsisakymai

Jums reikia valgyti tik be riebalų maisto. Liekamas svorio tik be riebalų maisto yra dar vienas mitas - triukas gamintojams, kurie nori pasinaudoti žmonių noru tapti plonas. Riebalai, išgauti iš produktų, turi būti pakeisti kitais priedais, siekiant išlaikyti patrauklų skonį. Dažnai tokiuose produktuose yra mononatrio glutamato, dirbtinių saldiklių ir skonių. Jų naudojimas užkrečia apetitą ir skatina žmogų padidinti porcijas, o tai nėra naudinga svorio praradimo procesui.

Yra maisto produktų be riebalų, bet tik tuo atveju, jei nėra pašalinių priedų, o ne reguliariai.

#DVIEJŲ SAVAIČIŲ Sveikos Mitybos Planas Svoriui Mesti (Riebalų Deginimas)

Priešingu atveju organizmas negalės gauti minimalaus reikalingo riebalų kiekio, o tai reiškia odos problemas, hormonų disbalansą ir medžiagų apykaitos sutrikimus. Reikia praleisti maistą Mitas apie pusryčių, pietų ar vakarienės nebuvimą yra vienas labiausiai klastingiausių. Praleidus maitinimą, jūsų apetitas bus ištvermingas, o jūs rizikuojate persivalgyti. Be to, stiprus badas, bet kuris maistas atrodys labai skanu, o smegenys ir skrandis paprašys "kompensacijos" už kančias.

Mitybos specialistai atsisako šio mito apie svorio praradimą ir rekomenduoja valgyti mažomis porcijomis reguliariai, kad išvengtų bado ir gedimų. Staigaus apetito atveju turėtumėte pasimėgauti sveikais užkandžiais - grūdų krekeriais arba barais, riešutais, vaisiais.

Blogai padeda numesti svorio be mitybos ir fizinio aktyvumo pataisymų Reikia išsamiai apsvarstyti pavojingą mitą apie galimybę prarasti svorį be pastangų su maisto priverskite kūną į riebalų deginimo režimą įvairūs papildai ir abejotini narkotikai.

Jie parduodami kokteilių, arbatos, kavos, tablečių, pusryčių, purškalų ir kt.

priverskite kūną į riebalų deginimo režimą 27 savaitės norint numesti svorio

Tokie maisto papildai gali veikti keliomis kryptimis: slopinti apetitą; mažinti svorį diuretiką, vidurius ir tt ; pakeisti maistą. Jie visi yra nesveika ir gauna rezultatą, sukuriant maisto medžiagų trūkumą organizme. Tarp šalutinių dietinių papildų, susijusių su svorio netekimu, yra dehidratacija, drebulys, burnos džiūvimas, regos sutrikimas, širdies ritmas ir virškinimas, kepenų ir inkstų disfunkcija.

sportas | Kalorijų skaičiuoklė

Be to, kai kurie iš šių vaistų yra priklausomi. Taupymo rezultatas nuo mitybos papildų naudojimo amžinai - dar vienas mitas apie svorio praradimą.

vito sopranos svorio metimas

Atsisakius papildyti svorį grįš ir ligos, įgytos dėl "svorio", gali išlikti. Padidėjęs vanduo padeda numesti svorį Mitas, susijęs su padidėjusio vandens suvartojimo veiksmingumu svorio mažėjimui, atsitiko neatsitiktinai. Vanduo tikrai priverskite kūną į riebalų deginimo režimą būtinas organizmui ir padeda svorio mažinimui, bet tik tokiu kiekiu, kuris atitinka kasdienį žmogaus poreikį 30 ml 1 kg svorio.

Jei, vadovaudamiesi rekomendacijomis internete, pradėsite gerti litrus, viršijant normą, jūsų apetitas gali sumažėti dėl skrandžio pilnumo vandeniu, bet ne ilgai. Svorio mito įkūnijimas dėl stebuklingo vandens poveikio neturės reikšmingo poveikio svoriui, jei mitybos įpročiai ir fizinis aktyvumas išliks tokie patys. Tačiau nepageidaujamas "premijas" bus edema, padidėjęs spaudimas, vandens ir druskos pusiausvyros pažeidimas, mineralų ir vitaminų trūkumas.

Jūs galite tiksliai numesti svorį vienoje vietoje Ir paskutinis mitas, kuris labiau tikėtina moteriškos svajonės, svorio tik tam tikrose kūno dalyse. Daugelis žmonių nori išlaikyti savo krūtines sultingą, bet pašalinti riebalus iš savo pilvo, kojų ar šlaunų.

Jei tikslas yra prarasti svorį, turėsite priimti nuostolius visose vietose.

VIENINTELIS TEISINGAS PASIRINKIMAS!

Riebalai, kaip taisyklė, palieka kūną netolygiai, bet kurios dalys susikaupia pirmiausia, priklauso nuo asmeninių savybių. Deja, daugumai žmonių, kurie numesti svorio, skrandį ir klubus mažėja, o tai susiję su moterų fiziologija.

priverskite kūną į riebalų deginimo režimą

Pasirinkimas yra tik dar vienas mitas apie svorio praradimą. Žinoma, raumenų reljefas probleminėse srityse yra įmanomas, kai atliekamas fitnesas, o kai kurios priverskite kūną į riebalų deginimo režimą gali sumažinti celiulito atsiradimą. Tačiau be dietos ir svorio visose vietose tai neturės didelės įtakos tome.

Svarbi informacija