Dienos normos norint numesti riebalus

dienos normos norint numesti riebalus

man reikia numesti svorio prieš baigiant mokslą

Ideali dieta tai ne greitos, nesubalansuotos dietos žadančios greitą rezultatą, tai ne iškrovos dienos, kai vartojama tik kefyras, vaisiai ar ryžiai. Ideali dieta turi būti visapusiškai subalansuota.

craig karūnavimo gatvės svorio netekimas

Idealią dietą turi sudaryti tik natūralus produktai daržovės, vaisiai, neskaldytų grūdų kruopos, pieno produktai, mėsos produktai, vištienos produktai, žuvis, kiaušiniai, augaliniai aliejai, riešutai ir saulėgrąžos ribotais kiekiais.

Vartojant šiuos produktus organizmas gaus pakankamą kiekį vitaminų, ląstelienos ir mineralų. Kaip suskaičiuoti reikalingų kalorijų kiekį dietai ir normaliam gyvenimui?

Ar galima numesti svorio nesportuojant

Sveika ir subalansuota dieta turi būti sudaryta iš baltymų, riebalų ir angliavandenių tam tikromis proporcijomis. Tačiau šis santykis yra teisingas tik tuo atveju, jei jūs normaliai valgote ir jūsų kalorijų norma yra kcal, priklausomai nuo lyties, svorio, ūgio, amžiaus ir fizinio aktyvumo.

Jai jums norisi numesti svorio ar jo priaugti raumenų masės dėka, šis santykis keičiasi.

Visi puikiai žinome, kad norėdami numesti svorio, turime ne tik sportuoti, bet ir riboti suvartojamų kalorijų skaičių. Tačiau kaip žinoti, kokia suvartojamų kalorijų norma yra tinkama ir padės pasiekti savo tikslą? Norėdami susidaryti individualų mitybos planą ir nustatyti, kiek visgi kalorijų reikėtų suvartoti, norint sulieknėti, pirmiausia reikia apsiskaičiuoti paros energijos sudeginimo normą angl. TDEE — total daily energy expenditure. TDEE — tai bendra kalorijų suma, kurią organizmas sudegina per 24 valandas.

Kodėl taip yra? Kaip sulieknėti? Įrodyta, kad norint sulieknėti, reikia vartoti normalų baltymų kiekį, bet paros kalorijų kiekis turi būti sumažintas kcal nuo normos, sumažinus angliavandenių ir riebalų kiekį. Norint padidinti svorį, reikia prie normos pridėti dienos normos norint numesti riebalus kcal, padidinus baltymų kiekį. Apie subalansuotą ir teisingą racioną turi galvoti ne tik sportininkai, bet ir tie, kuriems rūpi atsakymas į klausimą kaip numesti svorio.

Šis mitybos specialistės Anitos Bean bestseleris naudingas visiems sportuojantiems ir besirūpinantiems savo sveikata.

Pirmiausiai reikia žinoti, kiek jūs turėtumėt suvartoti kalorijų normaliom sąlygom. Taip gauname kalorijų kiekį, kurį mes sunaudosime per parą visiškos ramybės būsenoj. Toliau reikia sužinoti, kiek jūs papildomai suvartojate dėl fizinio aktyvumo skaičiuojamas visas fizinis aktyvumas — pradedant darbu su kompiuteriu ir baigiant profesionaliu sportavimu.

ek din man svorio metimas

Svarbi informacija