Kaip numesti apatinę nugaros klubo riebalus

7 minutės ir liekna, kaip nendrė! - 7 Марта - Šviesos keliu

Pratimai nugaros riebalų deginimui ir raumenų stiprinimui

Dar geriau — tokie pratimai veikia ir kaip prevencinė priemonė. Pateikiame 7 pratimus, kuriuos darydami kasdien vos po 7 minutes išspręsite problemą, kuomet skauda apatinę nugaros dalį.

riebalų degintojas imtis patarimai, kaip numesti svorio užimtoms mamoms

Visos nugaros tempimas Rankomis įsitverkite stabilaus objekto — tai gali būti stalo ar sofos kraštas. Atbulomis dėkite numesti svorio tradutor žingsnius kol pasilenksite 90° kampu, o nugara bus lygiagreti grindims.

Spustelėkite sėdmenis aukštyn, kol pajusite tempimą apatinėje nugaros dalyje.

  • 9 pratimai, tirpdantys pilvo ir klubų riebalus - DELFI FIT
  • Nugarą ir pečius laikykite tiesiai.
  • 10 dienų greitai numesti svorio
  • Svorio prarasti praleidžiant
  • 7 minutės ir liekna, kaip nendrė! - 7 Марта - Šviesos keliu
  • Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens Shutterstock Per trumpą laiką iš apvalaus žmogaus negalima padaryti liekno, tačiau per 14 dienų atsikratyti pilvo — tikrai realu.

Giliai kvėpuodami išlaikykite šią pozą 15 sekundžių. Paleiskite rankas, atsipalaiduokite ir pakartokite pratimą iš naujo. Apatinės nugaros dalies tempimas katės poza Atsiklaupkite ant kelių, delnus padėkite tiesiai po pečiais, o keliai turi būti tiesiai po klubais.

Kodėl riebalai nusėda ant rankų

Ištieskite nugarą, kilstelėkite galvą ir nukreipkite žvilgsnį priešais save. Giliai įkvėpdami nuleiskite nugarą žemyn, tuomet ramiai kvėpuodami išlaikykite šią pozą sekundžių.

kaip numesti apatinę nugaros klubo riebalus

Giliai iškvėpdami nuleiskite galvą ir išrieskite nugarą aukštyn — šią padėtį taip pat išlaikykite sekundžių. Tempimas pritraukiant kelius prie krūtinės shutterstock. Atsigulkite ant nugaros, pritraukite sulenktą koją prie krūtinės, rankomis suimkite blauzdą. Pagulėkite taip 20 sekundžių ir kartokite su kita koja.

kaip numesti apatinę nugaros klubo riebalus riebalų nuostolių gėrimas namuose

Iš viso pratimą atlikite kartus. Stuburo tempimas Atsigulkite ant nugaros, kojos suglaustos.

Nugaros skausmai: tempimo pratimai nugaros skausmui mažinti

Ištieskite dešinę ranką į šoną, delnu į grindis. Kairę ranką padėkite ant pilvo.

Nugaros skausmai, stuburo išvaržos, kaip išvengti operacijos? Vertebrologija

Sulenkite ir pritraukite prie savęs kojas, šlaunys su juosmeniu turėtų sudaryti 90° kampą. Tuomet lėtai sukite kojas į kairę tiek toli, kiek galite. Tokioje padėtyje pabūkite maždaug 20 sekundžių. Pakartokite pratimą į kitą pusę.

7 tempimo pratimai per 7 minutes sumažins nugaros skausmą

Užpakalinės šlaunies dalies tempimas Įsitempus pakinklinėms sausgyslėms juosmeninė stuburo dalis palinksta į priekį, todėl papildomai apkraunama nugara. Dėl šios priežasties atsirandusius skausmus sumažins šis tempimo pratimas: atsigulkite ant nugaros, rankomis suimkite dešinės kojos šlaunį ir kelkite koją, kol pajausite tempimą.

Atsistokite keturiomis ir ištieskite kojas atgal. Remkitės rankomis į grindis. Sulenkite vieną koją, pakeldami ją prie pilvo, po to kitą.

Pabūkite šioje padėtyje 20 sekundžių. Pratimą pakartokite kaire koja. Klubo lenkiamųjų raumenų tempimas shutterstock.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens

Lenkite priekyje padėtos kojos kelį kol šlaunis prilies blauzdą ir pajusite tempimą. Palaikykite sekundžių ir pakartokite pratimą priklupę ant kito kelio. Keturgalvio šlaunies raumens tempimas Keturgalviai šlaunies raumenys jungiasi su apatine nugaros dalimi, todėl juos atpalaiduodami sumažinsite įtampą, kuri sukelia nugaros skausmą.

Atsigulkite ant dešinio šono, galvą paremkite kaire ranka. Kita ranka suimkite sulenktą dešinę koją už blauzdos ir pritraukite ją kiek galite link nugaros.

9 pratimai, tirpdantys pilvo ir klubų riebalus

Pajutę tempimą, išlaikykite pozą dar kaip numesti apatinę nugaros klubo riebalus sekundžių. Atlikite kaip numesti apatinę nugaros klubo riebalus ir atsigulę ant kito šono. Mankštintis ypač svarbu mažiau fiziškai aktyviems ar nuolat sėdimą darbą dirbantiems žmonėms.

Šie tempimo pratimai neatims daug laiko ir jėgų, bet reguliariai atliekami pagerins savijautą. O gal jau esate tai išbandę ir galite pasidalinti savo patirtimi su kitais?

  • Spausdinti Kaip būtų gaila, nugaros skausmą pažįsta kiekvienas.
  • Jei esate jaunas ar jauna ir norite sužinoti kaip atrodysite vyresniame amžiuje, pažvelkite į savo artimuosius — tėvą motiną ar senelius, ir tikrai su laiku savo kūno sudėjimu tapsite labai panašūs į vieną iš jų.
  • Dažnai pasigirsta debatų, ar šioje srityje besikaupiantys riebalai yra naudingi ar žalingi organizmui.
  • Prilyginti svorio suplakti cukrų

Svarbi informacija