Riebalų nuostolių šonkauliai.

riebalų nuostolių šonkauliai

Savaitgalio receptas: ėrienos/avienos nugarinės su šonkauliukais kepsnys

Kiauliena — ar iš tikrųjų reikia vengti? Ką pasirinkti liesą vištienos krūtinėlę ar sultingą kiaulienos kepsnį? Kiauliena riebalų nuostolių šonkauliai prastą reputaciją dėl dešrelių, kumpių ir kitų rūkytų mėsos gaminių.

geriausias euforinis riebalų degintojas geriausias lieknėjimo slaugos bakas

Tačiau gal laikas ją išteisinti? Rūkyti kiaulienos gaminiai, be abejo, nėra sveiki ir rekomenduojami mitybos specialistų. Tačiau liesoje kiaulienoje gali būti aukščiausios kokybės baltymų.

svorio kritimas dėl vilkligės geriausi svorio metimo podcastai

Nemažai mitybos specialistų rekomenduoja liesą kiaulieną įtraukti į meniu. Taigi, ar kiauliena sveika, daugiausiai priklauso nuo to, kiek joje yra riebalų ir kaip ji paruošta.

pooping padaryti jums numesti svorio negaliu numesti svorio būdamas 26 metų

Šiek tiek apie rūkytos kiaulienos gaminius. Rūkytos kiaulienos gaminiai dešros, dešrelės, kumpiai ir kt. Yra duomenų, kad mityba, kurioje gausu perdirbtos mėsos gaminių, didina vėžio riziką.

ThermaCuts amazon

Būtent jų ir reikėtų visiškai atsisakyti. Taip pat reikėtų nepiktnaudžiauti kumpiu ir šonkauliais.

ar dulkinimasis leidžia numesti svorio prarasti riebalų masę

Jei neišeina visiškai atsisakyti, tai bent jau rečiau vartoti — tik ypatingomis progomis ne dažniau nei kartą per savaitę. Liesiausios kiaulienos išpjovos turi mažiau kalorijų net negu vištiena!

Daugelis tikriausiai nežino, kad liesa kiauliena turi riebalų nuostolių šonkauliai kalorijų negu vištiena ir net negu liesa jautiena. Tai nedidelis, bet netikėtas skirtumas kiaulienos naudai.

riebalų nuostolių šonkauliai numesti svorio natūralūs gėrimai

Be to, kiauliena yra puikus B grupės, įskaitant tiaminą, vitaminų B6 ir niaciną, vitaminų šaltinis. Taip pat juose yra kalio, padedančio sumažinti kraujo spaudimą. Kaip išsirinkti sveikiausią kiaulieną? Visų pirma reikėtų rinktis kiaulienos išpjovą, nugarinę, nes tai yra liesiausia mėsa.

Kitas geras pasirinkimas — kiaulienos mentys, nors jose baltymų kiek mažiau negu išpjovoje 85 g kiaulienos menčių yra 20 g baltymų, o nugarinėje — 23 g. Kiaulienos mentys ypač tinka ruošti plėšytą kiaulieną. Kiaulieną gaminti yra šiek tiek sudėtingiau negu kitų rūšių mėsą.

Tačiau, laikantis kelių patarimų, ją pavyks paruošti taip gardžiai, kad net pirštus apsilaižysite! Dažnai daroma klaida — kiauliena yra perverdama arba perkepama.

Marinuokite atsargiai

Perkepti svorio netekimas Helovinas galima labai lengva, nes priešingai nei vištiena ją reikia kepti, ko nebebus rausva ir pradės skirtis skaidrios sultys. Įvertinti, ar kiauliena iškepus, vien riebalų nuostolių šonkauliai yra sudėtinga. Todėl rekomenduojama kiaulieną kepti, naudojant mėsos termometrą. Kiauliena bus paruošta, kai termometras, įstatytas į storiausią kepsnio vietą, parodys 65 — 70 laipsnių pagal Celsijų.

Kepta nugarinė neretai tampa per daug sausa, todėl ją kepti, virti ar troškinti rekomenduojama ant mažos ugnies. Kiaulieną reikia gaminti lėtai, kad ji išliktų sultinga ir skani.

Vis dažniau ir vis įvairesnių šios rūšies mėsos patiekalų galima paragauti šalies restoranuose. Aviena ir ėriena — dvi skirtingos mėsos rūšys.

Svarbi informacija